امام‌جمعه اهل‌سنت خاش:

اتحاد رمز پیروزی مسلمانان

5 مهر 1403 ساعت 7:39

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش گفت: عوامل متعددی در پیروزی ملت‌ها دخیل است؛ لذا هیچ‌کدام به‌اندازه اتحاد و یکپارچگی نمی‌تواند کارساز و مؤثر عمل کند.


مولوی عبدالستار حسین زهی امام‌جمعه اهل‌سنت خاش با اشاره به آیه و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: مسلمانان می‌توانند در پرتو فرمایشات قرآنی و تعالیم الهی و اسلامی که اتحاد و وحدت را مهم دانسته‌اند به پیروزی‌های بزرگی دست یابند.

وی ادامه داد: باید با تاسی از سنت‌های پیامبر مکرم اسلام که همیشه خواستار بهترین‌ها برای برادران دینی خود بوده ما هم برادرگونه با صلح و سازش در جامعه اسلامی در کنار هم زندگی کنیم.

مولوی حسین زهی افزود: دشمنان نظام و انقلاب همیشه خواستار برهم‌زدن نظم و امنیت در کشور اسلامی ما بوده و هستند بنابراین مردم فهیم و میهن‌دوست ما که بارهاوبارها آگاهی و بصیرت خود را به رخ جهانیان و دشمنان این مرزوبوم کشیده‌اند با اتحاد و بینش اسلامی اجازه دخالت و تعرض دشمنان را در استان و کشور خود نخواهند داد چرا که امنیت مهم‌ترین شاخصه یک جامعه سالم است.

این عالم اهل‌سنت اظهار کرد: اتفاقات زیادی در سال‌های اخیر در کشور ما افتاده که همگی نقشه و برنامهٔ دشمنان نظام بود ولی مردم بصیر و نیروهای جان‌برکف امنیتی تمام نقشه‌های پوشالی دشمنان را برهم زدند و خیال باطل پیروزی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها در حد رؤیایی بیش نخواهد ماند که هرگز بدان نخواهند رسید.

وی با اشاره به پایبندی مردم استان به‌نظام و رهبری گفت: مردم استان چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در تمام عرصه‌های دفاعی از کشور با تقدیم صدها شهید ارادت خود به‌نظام و رهبری را دلاورانه به اثبات رساندند و در ادامه نیز به‌مانند گذشته هرگز اجازه کوچک‌ترین تعرض در نظم و امنیت استان و کشور را نخواهند داد.

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش عنوان کرد: وحدت و اتحاد مابین برداران مسلمان ما خط‌قرمز همهٔ علما و ریش‌سفیدان است؛ لذا سران طوایف، علما، ریش‌سفیدان و معتمدین استان هرگز اجازه امری که کوچک‌ترین خدشه‌ای در اخوت و برادری مابین مسلمان ایجاد کند را نخواهند داد.

حسین زهی به پیشرفت و توسعه استان با برقراری ثبات و امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت یکی از عوامل مهم پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در تمامی جوامع امروزی است که باید با تمام قدرت این مهم را محقق کرد.

وی در پایان افزود: به فرمایشات قرآن و تعالیم دینی عمل و اخوت و برادری را گسترش دهیم که رستگاری و پیروزی مسلمانان در گرو وحدت و برادری است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454346

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454346/اتحاد-رمز-پیروزی-مسلمانان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir