امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش:

امنیت، عامل مهم پیشرفت

7 مهر 1403 ساعت 8:08

امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش گفت: یکی از عوامل مهم و اساسی پیشرفت یک جامعه، مسئله امنیت است


 مولوی عبدالله موحد امام‌جمعه اهل‌سنت ایرندگان خاش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، بیان کرد: یکی از عوامل مهم و اساسی پیشرفت یک جامعه، مسئله امنیت هست، تا زمانی که امنیت نباشد هیچ‌کسی حاضر نیست خودش و مالش را به خطر بیندازد و در استان سرمایه‌گذاری کند؛ بنابراین پیشرفت استان ارتباط مستقیمی با امنیت دارد.
 
 مولوی موحد درباره نقش ریش‌سفیدان در امنیت خاطرنشان کرد: سران طوایف با همبستگی و اتحاد، و ازبین‌بردن کدورت‌ها می‌توانند سهم بزرگی در امنیت داشته باشند، و همچنین با ایجاد یک ارتباط صمیمانه بین مردم و مسئولان سبب ایجاد همدلی و امنیت شوند.
 
 
 امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش درباره ناامنی در استان تصریح کرد: هر ناامنی باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می‌شود و همین ناامنی‌ها و تعدد آنها در عدم توسعه و پیشرفت استان ما نقش داشته و دارد. 
 
 
 این عالم اهل‌سنت عنوان کرد: عواملی از قبیل دزدی، غارتگری، گروگان‌گیری، کشتن افراد بی‌گناه به‌خاطر مال و غیره، ایجاد ناامنی می‌کنند که اغلب این موارد در اثر فقر و بیکاری عدم امید به آینده صورت می‌گیرند شاید در بسیاری از موارد نگاه‌های تک‌بعدی ویک جان به مسئولین هم سبب بعضی از ناامنی‌ها و ایجاد کینه و بغض شود.
 
 
 امام‌جمعه اهل‌تسنن ایرندگان خاش بیان کرد: ایجاد صلح پایدار و تلاش صادقانه هم از طرف مردم و ریش‌سفیدان وهم از طرف مسئولین، و ایجاد فضای عادلانه در همه مسائل و برخورد قاطع با مجرمان، ولو اینکه در جایگاه یک مسئول باشند، سبب امنیت پایدارتری می‌شود
 مسئولین رده‌بالای استان با انتخاب افرادی دلسوز و صادق به‌عنوان مشاور، می‌توانند در ایجاد یک رابطه صمیمانه و عادلانه بین مردم خودشان، تأثیر بهتری در ایجاد امنیت داشته باشند.
 
 
 


کد مطلب: 454353

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454353/امنیت-عامل-مهم-پیشرفت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir