امام‌جمعه خاش:

نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است

7 مهر 1403 ساعت 21:18

امام‌جمعه خاش گفت: شهادت سید حسن هم‌رزمانش لکهٔ ننگی است بر پیشانی همهٔ دشمنان و دیکتاتورهای ظالم و خونخوار بی شک به سزای اعمالشان خواهند رسید.


 حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان با اشاره به آیه ولا تحْسبنّ الّذین قتلوا فی‌سبیل‌الله أمْواتًا بلْ أحْیاءٌ عند ربّهمْ یرْزقون ضمن محکوم‌کردن شهادت رهبر و دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: رژیم صهیونیستی و همدستانش با این اقدام نفرت و انزجار مسلمانان و طرف‌داران جبهه مقاومت را بیش‌ازپیش نسبت به خود برانگیخته و پاسخی سخت برای رژیم در راه خواهد بود.

امام‌جمعه خاش تصریح کرد: سید حسن نصرالله ده‌ها سال از عمر خود را صرف حمایت از مردم مظلوم لبنان، عراق، سوریه و غزه کرد بی‌تردید رژیم صهیونیستی توان مقابله با سید مقاومت را نداشته و دست به اقدامی علیه سید حسن نصرالله زدند که منجر به شهادت این رهبر بزرگ و شجاع شد.

وی ادامه داد: در طول سال‌ها مقاومت و مجاهدت سید حسن علیه ظلم رژیم جعلی صهیونیستی بارهاوبارها خسارات و شکست‌های زیادی نصیب رژیم شد که این اعمال دشمنی با سید حسن نصرالله را روزبه‌روز بیشتر می‌کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان افزود: حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قراردادن مردم بی‌گناه لبنان پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه بیانگر خوی وحشی و نادیده‌گرفتن همه قوانین حقوق بشری توسط رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است.

وی اظهار کرد: اسرائیل بعد جنایات و کودکشی های بی‌شمار خود بدون هیچ حدومرز اخلاقی و انسانی این بار در اقدامی بزدلانه دست به ترور رهبر حزب‌الله لبنان که قریب به ۳۲ سال از عمر خود را صرف مبارزه با رژیم و تمامی ظالمان و حمایت از مظلوم کرده بود زد و بدون شک این اقدام از سوی تمام آزادی‌خواهان جهان اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

امام‌جمعه خاش بیان کرد: ملت ایران ضمن محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان اعلام می‌دارد.  

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: راه سید حسن نصرالله و تمامی رهبران جبهه مقاومت با انسجامی ناگسستنی ادامه خواهد داشت و رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی و هم دستانش پاسخ اقدام خود را دریافت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم سفاک و غاصب به‌زودی و با اتحاد کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه به وقوع خواهد پیوست.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454359

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454359/نابودی-رژیم-جعلی-صهیونیستی-نزدیک

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir