رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش خبر داد:

توزیع بیش از ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار خاش

14 مهر 1403 ساعت 12:13

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش از توزیع ۲ هزار و ۲۷۰ بسته لوازم‌تحریر اهدایی از سوی مؤسسات خیریه با همکاری جمعیت هلال‌احمر خبر داد.


جلال هاشمزهی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: هلال‌احمر سازمان بزرگ بین‌المللی است که کارکردهای بسیار زیادی را در سطح ملی و استانی دارد و توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار در قالب طرح‌های "ارمغان مهر" و "مهربانی مهر" یکی از این برنامه‌هاست.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش با تأکید بر اینکه هلال‌احمر حلقه اتصال بین نیازمندان و توانمندان و خیرین است، خاطرنشان کرد: طرح ارمغان مهر امسال باهمت مؤسسات خیریه مهرورزان، نور مهربانی، طلوع بی‌نشان‌ها، رعد الغدیر، باران مهرلیان با همکاری جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های خاش و تفتان در زمینه توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر برای حمایت تحصیلی دانش‌آموزان خانواده‌های ایتام و نیازمندان فعالیت داشتند.

وی افزود: خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی مرجع توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار هستند.

هاشمزهی خاطرنشان کرد: طرح‌های ابتکاری زیادی داریم، بسیاری از افراد هلال‌احمر را با محوریت امدادرسانی در حوادث و سوانح می‌شناسند درحالی‌که در این حوزه‌ها توانمندی قشرهای مختلف جامعه را برعهده داریم.

وی عنوان کرد: طرح‌های مختلفی هلال‌احمر اجرا می‌کند ازجمله تأمین هزینه‌های درمانی افراد کم‌برخوردار، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اهدای لوازم‌التحریر بین قشر کمتر برخوردار و نیازمندمی باشد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454389

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454389/توزیع-بیش-۲-هزار-بسته-لوازم-التحریر-بین-دانش-آموزان-کم-برخوردار-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir