رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش خبر داد:

استقرار کاروان سلامت هلال‌احمر در مناطق عشایری و کم‌برخوردار

18 مهر 1403 ساعت 13:40

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش از استقرار کاروان سلامت این جمعیت در مناطق عشایری و کم‌برخوردار بخش مرکزی شهرستان خاش خبر داد.


 جلال هاشم زهی در گفتگو تفتان ما، بیان کرد: به مناسبت هفته و روز جهانی کودک باهدف خدمت‌رسانی و ارتقای سطح سلامت کودکان و خانواده‌ها کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر با همکاری تیپ ۲۸۸ زرهی و خیرین جمعیت از محلات عشایری، محروم و کم‌برخوردار بخش مرکزی شهرستان خاش سرکشی کردند.
 
 رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش افزود: این کاروان‌ها تبلور خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبان هلال‌احمر است که باپشتکار همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت خدمات داوطلبانه را با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهند.
 
 هاشم زهی تصریح کرد: به همت جمعیت هلال‌احمر، تیپ ۲۸۸ زرهی و خیرین جمعیت، کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر شهرستان خاش باهدف کمک به بیماران نیازمند و ارتقای سطح سلامت خانواده‌ها به مناطق عشایری محروم و کم‌برخوردار بخش مرکزی شهرستان خاش اعزام شد.
 
 این مقام مسئول اذعان کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر در روستاهای عشایری بخش مرکزی شهرستان خاش حضور پیدا کرده و ارائه خدمات ویزیت رایگان، اهدای دارو رایگان، اهدای بسته لوازم‌التحریر، توزیع غذای گرم، آبرسانی بود که اکنون چندین روستا در بخش مرکزی این شهرستان از خدمات دارو و ویزیت رایگان بهره‌مند هستند.
 
 
 سرهنگ حسینعلی نظری مقدم فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش نیز در عنوان کرد: یکی از افتخارات ما این بود که در حوادث مختلف در کنار امدادگران جمعیت بوده‌اند. ۲۸۸ زرهی خاش افزود: هرکجا که اتفاق ناگواری برای مردمِ عزیز کشورمان رخ دهد و نیاز به حضور ارتش باشد، بلافاصله در صحنه حاضر خواهیم شد و در کنار هلال‌احمر مأموریت‌های سخت را انجام می‌دهیم.
 
 سرهنگ نظری مقدم عنوان کرد: ارتش و هلال‌احمر مثل دو برادر فعالیت و همکاری می‌کنند. تعامل آن‌ها در حوادثی مثل زلزله، سیل، آتش‌سوزی‌های مختلف ثابت شده است. 

انتهای خبر/
 


کد مطلب: 454397

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454397/استقرار-کاروان-سلامت-هلال-احمر-مناطق-عشایری-کم-برخوردار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir