۰

رکورد حیرت‌انگیز پرسپولیس در این فصل

پرسپولیس در این فصل آنقدر توپ را تیر دروازه رقبا کوبیده که حالا دیگر حسابش از دست همه در رفته است!
رکورد حیرت‌انگیز پرسپولیس در این فصل
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، پرسپولیس در این فصل آنقدر توپ را تیر دروازه رقبا کوبیده که حالا دیگر حسابش از دست همه در رفته است! حتی گروه آمار برنامه نود هم که معمولا آمار و ارقام ریز همه چیز را درمی‌آورد، این بار از ارایه عدد عاجز ماند و صرفا به ذکر این نکته که سرخپوشان بیشتر از هر تیم دیگری توپ را به تیر دروازه زده‌اند بسنده کرد.
در عین حال اما محاسبات ما نشان می‌دهد توپ بازیکنان پرسپولیس در مسابقات لیگ پانزدهم 9 بار به تیر دروازه رقبا برخورد کرده که عدد حیرت‌آوری است. در مسابقه هفته اول با پدیده، ضربه سر میلاد کمندانی به تیر افقی دروازه خورد. در هفته چهارم امید عالیشاه مرد اول فرصت‌سوزی‌ها بود. او بعد از آنکه یک ضربه پنالتی را از دست داد، شوت محکمش را هم به تیر دروازه حریف کوبید.
عالیشاه در بازی بعدی برابر فولاد هم  همین تجربه را تکرار کرد، هرچند خوش‌شانس بود که مهدی طارمی توپ برگشتی او را به گل تبدیل کرد. در مسابقه با صبای قم سرخپوشان دو بار توپ را به تیر زدند؛ یک بار رضا خالقی‌فر و یک بار هم رامین رضاییان. در مسابقه با سیاه‌جامگان ضربه سر بنگستون به تیر خورد و در نهایت در بازی با استقلال اهواز هم مهدی طارمی دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد! سرخپوشان برای اینکه به رکورد هر بازیکن یک تیر دروازه برسند، دو بار هم در جام حذفی تیر دروازه رقبا را به لرزه درآورده‌اند!
در مسابقه با ملوان مهدی طارمی بعد از یک دریبل بسیار زیبا توپ را به تیر افقی کوبید که این زیاد کلیدی نبود، چون سرخ‌ها آن بازی را بردند و صعود کردند. در مسابقه فولادشهر اما این تیر افقی رسما صعود را از سرخپوشان گرفت. در شرایط بسیار دشوار ورزشگاه فولادشهر، پرسپولیس 10 نفره با ضربه چیپ از راه دور فرشاد احمدزاده صاحب موقعیت گلزنی شد، اما این توپ روی تیر نشست و داخل نشد!
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب: 422418
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *