بارش باران در راه است

3 دی 1394 ساعت 9:42

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از فردا به تدریج شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود و روزهای جمعه و شنبه بارش باران در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش‎بینی می‎شود.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، مصدق گودرزی‌فر در زاهدان اظهار کرد: امروز آسمان استان سیستان و بلوچستان در بیشتر ساعات صاف و به جز برخی نقاط شهرستان‎های سراوان، سیب و سوران، مهرستان، سرباز و چابهار که وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و برخی نقاط گرد و خاک و کاهش دما خواهند داشت، در دیگر نقاط استان شرایط جوی آرامی حاکم است.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از فردا به تدریج شاهد افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود و روزهای جمعه و شنبه بارش باران در نیمه شمالی و با شدت کمتر در برخی نقاط جنوبی استان پیش‎بینی می‎شود.
وی ادامه داد: از نظر دمایی سرمای هوا همچنان تداوم دارد، فقط روزهای پنج شنبه و جمعه در نواحی مرکزی استان افزایش نسبی 2 تا 4 درجه‎ای دما به طور موقت رخ خواهد داد، از روز شنبه کاهش مجدد دما انتظار می‎رود.
گودرزی‎فر بیان کرد: امروز صبح کمینه دمای زاهدان در سردترین ساعات به 5- درجه رسید، پیش‎بینی می‎شود برای فردا پنج شنبه به 4، جمعه 1 و شنبه 4 درجه سلسیوس برسد.
انتهای پیام/ فارس


کد مطلب: 422973

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/422973/بارش-باران-راه

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir