۰

9 دی نماد وحدت ملت در مقابل دشمنان نظام است

امام جمعه زابل گفت: 9 دی نماد وحدت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان نظام است که به دشمن فهماند که تحریم‌ها و مشکلات، مردم را از صحنه خارج نکرده و نمی‌کند.
9 دی نماد وحدت ملت در مقابل دشمنان نظام است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، حجت‌الاسلام علی‎اکبر کیخا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای المهدی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت امر به معروف و نهی از منکر و تقوای الهی، از مسئولان متصدی راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم سیستان قدردانی کرد.
امام جمعه زابل افزود: افتتاح بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم کار بسیار ارزشمندی در راستای خدمات‌رسانی به بیماران نیازمند است.
وی گفت: نمایندگان سیستان در کنار سایر نمایندگان استان در حال تلاش هستند تا لایحه منطقه آزاد تجاری سیستان به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.
کیخا با اشاره به فرارسیدن سالروز 9 دی روز بصیرت، افزود: 9 دی نماد وحدت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان نظام بود و به دشمن فهماند که مردم تحریم‎ها و مشکلات آنها را از صحنه خارج نکرده و نمی‌کند.
وی ادامه داد: حسینی‎ها، باکری‎ها، باقری‎ها زنده هستند و حسین فهمیده‌ها بیشتر شده‌اند و با بصیرت در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
امام جمعه زابل با اشاره به هفته وحدت گفت: تحکیم وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان است.
 وی تأکید کرد: برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد باید مراقب توطئه‎های دشمن باشیم، دشمن بیکار نمی‎نشیند برنامه‎ریزی می‎کند تا از هر طریق ممکن تفرقه و اختلاف ایجاد کند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 423046
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *