۰

افغانستان خواهان تجارت بیشتر‌ از مرز میلک در هیرمند است

رئیس دفتر مقام ولایت نیمروز افغانستان گفت: مراودات و روابط بین دو کشور ‌‌ایران و افغانستان از گذشته تا به امروز پا برجا بوده و اکنون هم خواهان تجارت بیشتری از مرز میلک هیرمند هستیم.
افغانستان خواهان تجارت بیشتر‌ از مرز میلک در هیرمند است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، ظهر امروز به منظور بررسی مشکلات تجارت در مسیر میلک و نیمروز افغانستان جلسه مشترک با حضور مسئولان محلی دو کشور ایران و افغانستان در گمرک نیمروز برگزار شد.
محمد علمی رئیس دفتر مقام ولایت نیمروز افغانستان گفت: مراودات و روابط بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان از گذشته تا به امروز پا برجا بوده و اکنون هم خواهان تجارت بیشتری از مرز میلک هیرمند هستیم.
این مقام مسئول افزود: این جلسه برای پیگیری و حل مشکلات تجارت و ترانزیت کالا بین دو کشور است و بسیار افتخار می‎کنیم که گمرک زرنج در این نقطه از خاک افغانستان با کشور جمهوری اسلامی ایران هم‌مرز شده چرا که بهترین مکان برای تجارت بازرگانان و تجار افغان است.
رئیس دفتر والی نیمروز از تلاش‎های کشورش برای بهبود و رونق تجارت و ترانزیت کالا در مرز میلک خبر داد و گفت: با فعال‌سازی محور ترانزیتی چابهار به میلک ترانزیت کالا در این مسیر افزایش می‌یابد و در حال حاضر گمرک نیمروز از گمرکات درجه یک افغانستان است.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 423112
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *