۰

بارش شدید باران در سیستان و بلوچستان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با ورود سامانه بارشی به استان، اواخر وقت فردا در نیمه شمالی و یکشنبه در اکثر نقاط استان بارش باران، رعد و برق گاهی تندباد پیش‌بینی می‌شود.
بارش شدید باران در سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، مصدق گودرزی‌فر در زاهدان اظهار کرد: آسمان استان سیستان و بلوچستان در حال حاضر ابری گاهی افزایش ابر، تا روز دوشنبه در نواحی مرکزی و نوار غربی استان وزش باد نسبتا شدید از سمت جنوب غرب تداوم داشته که در محور زاهدان ـ نصرت آباد ـ بم در برخی ساعات گرد و خاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد از شدت بیشتری برخوردار بوده و در نقاط مستعد طوفان و گرد و خاک دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: با ورود سامانه بارشی به استان اواخر وقت فردا در نیمه شمالی و یکشنبه در اکثر نقاط استان بارش باران، رعد و برق گاهی تندباد پیش‌بینی می‌شود که سبب جاری شدن روان آب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها خواهد شد.
گودرزی‌فر بیان کرد: دریای عمان از اواخر وقت روز یکشنبه به تدریج از سمت غرب مواج و متلاطم خواهد شد و از روز یکشنبه کاهش محسوس دما به ویژه برای نیمه شمالی استان رخ خواهد داد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 423435
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *