مدل‌های جشنواره تسنیم مناسب پوشش جامعه اسلامی است

26 دی 1394 ساعت 8:47

مشاورشهردار تهران درامور بانوان گفت: در این جشنواره طرح های و مدل های گوناگونی ارائه می شود که طبق مد روز طراحی شده اند و هر کدام از این مدل ها نمایانگر پوشش مناسب یک فرد اسلامی و ایرانی بوده و با توجه به تنوعی که مدل ها دارد می تواند سلیقه آحاد مختلف مردم را تامین کند.


به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از زنان خبر زهرا مشیر مشاور شهردار تهران درامور بانوان در بازدید از نمایشگاه تسنیم با اشاره به ارزیابی مثبت از برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه توانسته است سرمایه های انسانی را به سرمایه اجتماعی تبدیل کند و این قدمی برای جلب مشارکت های زنان در زمینه های مختلف است.
وی افزود: سطح برگزاری این نمایشگاه هر سال بهتر می شود و ظرافت بیشتری در طرح های امسال دیده می شود که نشان دهنده ی مبانی هنر ی طرح های امسال این جشنواره است.
مشیر در خصوص برگزاری دومین جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی اظهار داشت:  مقوله مد و حجاب موضوعی است که باید از سوی خود مردم صورت گیرد و نگاه بالادستی در این حوزه پاسخگو نیست و در همین راستا برگزاری جشنواره های مردمی همچون تسنیم بسیار تاثیرگذار است.
مشاورشهردار تهران درامور بانوان گفت: در این جشنواره طرح های و مدل های گوناگونی ارائه می شود که طبق مد روز طراحی شده اند و هر کدام از این مدل ها نمایانگر پوشش مناسب یک فرد اسلامی و ایرانی بوده و با توجه به تنوعی که مدل ها دارد می تواند سلیقه آحاد مختلف مردم را تامین کند.
وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره تسنیم را شناسایی مهارت های بانوان و فراهم کردن زمینه ای برای ورود این مهارت ها به عرصه کارآفرینی و درآمدزایی است.
مشیر یادآور شد: حمایت از بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار را جزو اولویت های اصلی شهرداری است و در حال حاضر بسیاری از برنامه های شهرداری تهران خانواده محور است و با توجه به نقش تاثیرگذاری که زن در خانواده دارد، حمایت از این قشر مورد توجه تمام بخش های شهرداری است.
مشاورشهردار تهران درامور بانوان تصریح کرد: برنامه های شهرداری در حوزه بانوان با یک منطق و تجربه علمی پیش می رود و برگزاری جشنواره هایی همچون تسنیم بر اساس متد علمی و بلندمدت بوده، و در بلند مدت می تواند تاثیر بسزایی در افزایش توانمندی های زنان در تمام حوزه ها داشته باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 424385

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/424385/مدل-های-جشنواره-تسنیم-مناسب-پوشش-جامعه-اسلامی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir