نیاز 6700 میلیارد ریال برای اتمام پروژه خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان

4 بهمن 1394 ساعت 10:20

مدیر عامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون مبلغ 1800 میلیارد ریال برای اتمام پروژه خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان تخصیص یافته و مبلغ 6700 میلیارد ریال برای اتمام پروژه مورد نیاز است.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، محسن میرادی در بازدید از روند اجرایی پروژه خط دوم انتقال آب از زابل به زاهدان اظهار داشت: این خط با طول کلی 192  کیلومتر با سه مخزن 10 هزار مترمکعبی، یک مخزن 30 هزار مترمکعبی و یک مخزن 50 هزار مترمکعبی، چهار ایستگاه پمپاژ، یک تصفیه خانه، دو ساختمان کلرزنی با یک خط برق 63 کیلو وات به طول ٥٧ کلیومتر با همکاری قرار سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در حال اجرا است.
وی افزود: برآورد به هنگام پروژه مبلغ 8500 میلیارد ریال است که تاکنون مبلغ 1800 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و مبلغ 6700 میلیارد ریال برای اتمام پروژه مورد نیاز  است.
مدیر عامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده کارخانه پوشش حفاظتی سطوح داخلی و خارجی لوله‌های فولادی در محل کارگاه مرکزی پیمانکار (واقع در دو راهی دشتک) نصب و راه اندازی شده است این کارخانه روزانه توان تولید 40 شاخه لوله را دارد که پیش بینی می گردد ظرف مدت 6 ماه کل نیاز لوله خط دوم را مرتفع کند.
وی گفت: با توجه به فعال شدن قرارگاه در چند جبهه کاری از جمله عملیات لوله گذاری، احداث همزمان ابنیه مخازن، حوضچه ها و ایستگاه‌های پمپاژ  سرعت کار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با به کارگیری 300 نفر نیروی انسانی به سه برابر افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: به یاری خداوند متعال به زودی مردم شریف زاهدانی حاصل زحمات خدمتگزاران خویش را دریافت می کنند و مشکل تأمین و توزیع آب این شهر حل خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425225

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/425225/نیاز-6700-میلیارد-ریال-اتمام-پروژه-خط-دوم-انتقال-آب-زابل-زاهدان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir