به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان
تفتان ما، به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی محمد سعیدنژاد اظهار داشت: پیشبینی و برنامهریزیهای ما برای مراجعه به ترمینالهای مسافران دریایی در سال جاری 18 میلیون مسافر است به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینالهای مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار دادهایم.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: برای رفاه حال هموطنان که قصد مسافرت دریایی به بنادرو جزایر کشور را دارند فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را برنامهریزی کردهایم.
وی گفت: توصیه ما به همه هموطنان عزیز برای خدماتدهی بهتر و مراجعه کمتر به ترمینالهای مسافری دریایی این است که قبل از مراجعه به ترمینالهای مسافری دریایی نسبت به تهیه بلیط خود از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و به زمان حرکت درج شده در بلیط و از طریق ترمینالهای مجاز و شناورهای مجاز و مطمئن اقدام کنند.
سعیدنژاد تصریح کرد: از دیگر خدمات سازمان بنادر و دریانوردی برای اشاعه فرهنگ دریانوردی و مسافرتهای دریایی سرویسدهی خطوط جدید برای مقاصد جدید بین جزایر بنادر کشور را پیشبینی کردهایم که هموطنان برای اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت سازمان بنادر و دریانوردی مراجعه کنند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه موضوع ایمنی مهمترین نکته در سفرهای دریایی است گفت: سازمان بنادر و دریانوردی برای یک مسافرت ایمن نسبت به تامین و تجهیز ترمینالهای دریایی، آمادهسازی تجهیزات شناورها، بازسازی و تعمیرات اساسی شناورها و اختصاص قایقهای جستجو و نجات دریایی برای ارائه خدمات بهتر به صورت شبانهروزی برای مسافران اقدام کرده است.
انتهای پیام/