۰

توجه به «اشتغالزایی» و تمرکز بر«حوزه بانوان »

حل معضل بیکاری، فراهم کردن بستر برای نیروهای انسانی، ایجاد فضای تفریحی برای بانوان،حل مشکلات اقتصادی و... از جمله مطالبات اصلی بانوان سمنان از نماینده منتخب است.
توجه به «اشتغالزایی» و تمرکز بر«حوزه بانوان »
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل ازشاخه طوبی، دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان با نهایت دقت و در سلامت کامل برگزار شد و احمد همتی به عنوان نماینده حوزه‎های انتخابیه سمنان انتخاب شد.
در همین خصوص خبرنگار شاخه طوبی به میان بانوان سمنانی رفت تا مطالبات آنها را از نماینده منتخب جویا شود:
بزرگترین مشکل شهرسمنان بیکاری جوانان است
زهرا ملک احمدی یکی از بانوان سمنانی در خصوص مطالباتش از نماینده استان سمنان گفت: بزرگترین مشکل شهرسمنان بیکاری جوانان است که با امید فارغ التحصل می شونداما هیچ آینده شغلی ندارند که بزرگترین دغدغه جوانان و خانواده ها است.
وی در ادامه افزود: استان سمنان از لحاظ ثروت، منابع طبیعی ومعدنی در جایگاه خوبی به سر می برد اما راه کارهای مناسبی برای استفاده از این منابع در نظرگرفته نشده است.
ملک احمدی گفت: ما تاحدودی اززندگی خود راضی هستیم وتوانسته ایم برمشکلات زندگی دست وپنجه نرم کنیم اما جوانان امروز که می خواهند تشکیل خانواده دهند نمی توانند حتی به فکر ازدواج باشند.
نماینده منتخب به مشکلات به صورت جدی تر بپردازد
 صغری نجاتی گفت: بیکاری جوانان مشکلات بزرگی به دنبال خود دارد که باعث می شود جوانان برای برطرف کردن نیاز های روحی وروانی به دنبال روابط نامشروع ویا حتی اعتیاد باشند.
وی در ادامه افزود: شهرسمنان به شهراخلاق معروف است اما امروزه اتفاقاتی در جامعه ما رخ داده است که این اخلاق را زیر سوال می برد.
این بانوی سمنانی از نمایند سمنان در خواست کردکه نماینده منتخب به این مشکلات به صورت جدی تر بپردازد.
پارکی مخصوص بانوان راه اندازی شود
نسرین خواجه زاده یکی از مغازه داران سمنانی در خصوص مطالباتش از نماینده سمنان گفت: گرانی دراستان سمنان بیداد می کند بالا بودن اجاره خانه، مغازه مواد غذایی پوشاک بزرگترین معضل است که مواد غذایی میوه وسبزیجاتی که خیلی قابل استفاده نیستند وباید قیمت گزافی بابت آن باید پرداخت کنیم.
وی در ادامه افزود: سمنان از لحاظ فرهنگی وتفریحی فضای مناسبی برای بانوان و جوانان سمنان ندارد که بانوان سمنانی بتوانند در این مکان ها به ورزش و تفریح بپردازند بنده به عنوان یک بانوی سمنانی از نماینده خوددر خواست دارم که پارکی مخصوص بانوان راه اندازی کند.
این بانوی سمنانی همچنی تصریح کرد: استان سمنان از لحاظ پزشکی نیز درسطح پایینی قرار دارد و ما برای انجام آزمایش ها باید به تهران مراجعه کنیم.
نماینده منتخب در خصوص مهاجرت به استان نظارت ورسیدگی لازم را انجام دهد
سمیه فنایی یکی از بانوان سمنانی گفت: مهاجرت در سمنان بسیارزیاد شده است وحضور بعضی ازفرهنگ ها که با این شهر سازگار نیستند مشکلاتی را به وجود آورده است از وی در خواست داریم که در خصوص مهاجرت به استان نظارت ورسیدگی لازم را انجام دهند.
فنایی در ادامه افزود: فرزند من 25 ساله است که با توجه به این که تحصیلات خود را به پایان رسانده است اما شغل مناسبی پیدا نمی کند من از نماینده استان سمنان تقاضا دارم به درد جامعه و مشکلات جامعه رسیدگی کند و حال که نماینده شده است به دنبال ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای جوانان باشد.
این بانوی سمنانی درادامه اظهارکرد: همه ما ازنماینده خود انتظاراتی داشتیم که تا به حال اجرا نشده است الان از نماینده جدید خود درخواست داریم که به وعده های خود پایبند باشد وتمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات جامعه انجام دهد.
وی با اشاره به این که متاسفانه هرنماینده ای که آمده است کار چشم گیری برای استان سمنان انجام نداده است، گفت: امید وارم که نماینده جدید سمنان بتواند انتظارات ما را انجام دهد.
این بانوی سمنانی در خاتمه خاطر نشان کرد: همه مردم انتظار دارند که یک نماینده هرروز کار بهتری انجام دهد نه این که عکس این جریان عمل کند وقتی یک نمایند مسئولیت پذیرفت باید تلاش کند که وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد تا مردم نیز از نماینده منتخب خود راضی باشند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 428782
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *