۰

تقویت ستاد ملی زن و خانواده موجب تحکیم و تعالی خانواده می شود

کبری خزعلی مطرح کرد: یکی دیگر از اولویت‌هایی که دولت باید مد نظر قرار دهد تقویت ستاد ملی زن و خانواده است و برنامه ریزی برای تحقق اهدافی که برای این ستاد پیش بینی شده بود چراکه کارهای تخصصی زیادی برای راه اندازی این ستاد صورت گرفته و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
تقویت ستاد ملی زن و خانواده موجب تحکیم و تعالی خانواده می شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با زنان خبر با اشاره به رعایت حجاب در ادارات اظهار داشت:  در موضوع عفاف و حجاب انتظار داریم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جدی گرفته شود و بخشنامه وزارت کشور برای رعایت حجاب در ادارات اجرایی شود و امیدواریم در پایان دولت یازدهم اثرات حیا و عفاف و حجاب را بیشتر در جامعه شاهد باشیم.
وی افزود:  یکی دیگر از اولویت‌هایی که دولت باید مد نظر قرار دهد تقویت ستاد ملی زن و خانواده است و برنامه ریزی برای تحقق اهدافی که برای این ستاد پیش بینی شده بود چراکه کارهای تخصصی زیادی برای راه اندازی این ستاد صورت گرفته و مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
خزعلی ادامه داد: موضوعات و محورهای زیادی وجود دارد که در ذیل این ستاد باید به آنها پرداخته شود از جمله تربیت مشاوران و ارائه مشاوره‌های دینی در سطح دادگاه‌ها باید برای پیشگیری از طلاق به خانواده‌ها، آموزش خانواده‌ها به منظور جلوگیری از طلاق در ۵ سال اول زندگی با توجه به اینکه بیشتر طلاق‌ها در این مدت اتفاق می‌افتد و بحث تسهیل ازدواج جوانان از جمله مباحثی است که باید در ستاد ملی زن و خانواده مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده مطرح کرد: اگر این ستاد در عالی‌ترین سطح تشکیل شود می‌تواند به تحکیم و تعالی خانواده کمک کند، یکی دیگر از بحث‌ها که باید در مجلس به عنوان یک قانون تصویب شود این است که رؤسای جمهور در زمان اتمام دوران ریاست جمهوری خود در مورد شاخص‌های فرهنگی نیز پاسخگو باشند.
وی گفت:  بحث اقتصاد مقاومتی و نقش زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی را دولت باید بسیار جدی گرفته و آموزش‌های لازم به زنان داده شود و دوره‌های مهارت آموزی برای آنها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 430043
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *