۰

سومین جشنواره «هلال و رسانه» برگزاری می‌شود

سومین جشنواره«هلال و رسانه» با رویکرد توجه به قدرت رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در برخورد با حوادث برگزار می‌شود.
سومین جشنواره «هلال و رسانه» برگزاری می‌شود
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، کمیته برگزاری سومین «جشنواره هلال و رسانه» فراخوان شرکت در این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:
سومین «جشنواره هلال و رسانه» در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر و با رویکرد تعامل و هم افزایی بیشتر و توجه به قدرت رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در برخورد با حوادث، سوانح و بحران‌ها و گسترش آموزش همگانی برای تحقق جامعه ای تاب آور برگزار می شود.
لذا از عکاسان، خبرنگاران، ‌روزنامه نگاران، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه های تصویری و شنیداری دعوت می‌شود ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در عرصه داخلی - بین المللی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
بازه زمانی در نظر گرفته شده برای شرکت آثار در جشنواره
آثاری که در حوزه هلال احمر و در بازه زمانی از ابتدای سال 94 تا دهم اردیبهشت 95 منتشر شده و یا می‌شوند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
زمان ارسال آثار
مهلت پایانی برای ارسال آثار رسانه‌ها به دبیرخانه جشنواره تا دهم اردیبهشت سال 95 خواهد بود.
گرایش، زمینه و قالب آثار
این جشنواره در 6 بخش زیر برگزار می شود:
1- تصویری 2- مکتوب  3- دیداری و شنیداری 4- داستان 5- کاریکاتور  6- بخش ویژه (آزاد)
1- تصویری : 1- گزارش تصویری 2- عکس تک
2- رسانه های مکتوب ( مطبوعات- خبرگزاری ها- پایگاه‌های اینترنتی)‌ که شامل بخش‌های زیر است:
 1- گزارش 2- خبر و مصاحبه 3- مقاله و یادداشت
3- رسانه های دیداری و شنیداری(رادیو و تلویزیون) که شامل بخش های زیر است:
1- خبر 2- مصاحبه 3- گزارش
4- داستان : داستان های ارسالی باید با تاسی از اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر و در راستای ترویج صلح و بشر دوستی – امداد و نجات -گسترش فعالیت های داوطلبانه – خدمت رسانی به هم نوع باشد.
5-کاریکاتور : بهره مندی از اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر  محور آثار ارسالی در بخش کاریکاتور است.
6-بخش ویژه: شرکت برای عموم افراد در این بخش آزاد بوده و افراد می توانند حداکثر یک اثر تنها در یکی از قالب های مذکور ارائه دهند.
توضیحات لازم
آثار مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره پذیرفته می‌شوند.
آثار مسئولان‏، کارکنان روابط عمومی استان ها، امدادگران، تولیدات مشارکتی، عکاسان آزاد برای شرکت در جشنواره‏، تنها در بخش آزاد پذیرفته می شود.
شرکت کنندگان می‌توانند تنها یک اثر برای هر بخش و در مجموع 3 اثر خود را برای شرکت در جشنواره بفرستند. در قالب عکس شرکت کنندگان مجاز به ارسال 3 عکس تک ( خبری، توصیفی و…) و یا 3 مجموعه گزارش تصویری( خبری، توصیفی و...) با تعداد 9 عکس هستند.
از نامزدهای نهایی، اصل اثر خواسته خواهد شد.
آثار ارسالی در هر بخش (بجز دیداری و شنیداری) صرفاً باید به صورت الکترونیکی به همراه معرفی کامل صاحب اثر و مشخصات رسانه‌ای اثر(تاریخ انتشار- محل انتشار و..) به نشانی پست الکترونیک news@rcs.ir ارسال شود.
در بخش دیداری و شنیداری در صورت بالا بودن حجم اثر، شرکت کنندگان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خ ولیعصر - بالاتر از میرداماد - نبش خ یاسمی- ساختمان صلح جمعیت هلال احمر- طبقه هشتم- اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی - دبیرخانه جشنواره هلال و رسانه ارسال کنند.
انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 430336
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *