۰

رضایتمندی مردم محروم سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیتان و بلوچستان گفت: میزان رضایتمندی مردم محروم سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد که سپاه در مناطق محروم خوب عمل کرده است.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان عوضعلی فقیری اظهار کرد: افرادی که سپاه پاسداران را تشکیل دادند از روی احساس تکلیف به این نهاد روی آوردند و هیچ‌گونه چشمداشت مادی نداشتند و به عنوان اولین سربازان ولایت و امام خمینی (ره) وارد صحنه شدند.
وی افزود: پاسداران نسل اول انقلاب در تلاش بودند تا امنیت اولیه مردم را برقرار کنند و از دل آن کمیته انقلاب اسلامی و سپاه را تشکیل دهند؛ در آن زمان بنا به اقتضای انقلاب سپاه شکل گرفت.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران متناسب با اقتضای زمان و هر جا که انقلاب در خطر بود وارد صحنه می‎شد بیان داشت: به دلیل از هم پاشیده شدن لشکرهای ارتش، پس از حمله دشمن، کشور آمادگی کامل را نداشت و بر اساس فتوای امام خمینی(ره) هر کس با توجه به توان خود به دفاع از کشور برخاست.
این مسؤول تصریح کرد: در این هیاهو پاسداران نیز بر اساس روحیات خود اولین کسانی بودند که در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و کم کم این نیاز باعث شد تا سپاه پاسداران شکل و سازمان رزم به خود بگیرد و مردم را سازماندهی کند و به آموزش و توجیه نیروهای انسانی بپردازد.
وی گفت: سپاه پاسداران در حال حاضر بزرگ‌ترین پروژه‎های سازندگی را در کشور بنا به ضرورتی که احساس می‎کند انجام می‎دهد و از جان و دل برای رسیدن به هدفش تلاش می‎کند.
فقیری افزود: اگر تجربیات خود را به درستی به نسل جدید منتقل کنیم نسل جدید می تواند بسیار به انقلاب کمک کند و تلاش‎های زیادی نیز در این راستا انجام شده است تا گسست بین نسل‎ها پدیدار نشود.
وی تاکید کرد: اگر فرماندهان و مسئولان تمام توان و تلاش خود را صادقانه و بر اساس تکلیف ادا کنند و نسل جدید را راهنمایی و تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهند قطعا نسل بسیار خوبی تربیت خواهیم کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر چه در مناطق محروم‌تر استان بروید درصد رضایتمندی مردم از سپاه پاسداران بیشتر نمود پیدا می‎کند زیرا سپاه هر چه داشته صادقانه در طبق اخلاص و برای رفاه مردم انجام داده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 432678
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *