۰

همايش ضیافت افطار «طرح مودت» در خاش + تصاوير

همايش طرح مودت با حضور جمعي از مسئولان و بسيجيان اهل تشيع و تسنن با نماد وحدت و يكپارچگي در شهرستان خاش برگزار شد.
همايش ضیافت افطار «طرح مودت» در خاش + تصاوير
به گزارش تفتان ما، به منظور ايجاد وحدت و يكپارچگي همايش ساليانه مودت فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج سپاه با حضور جمعي از مسئولان و بسيجيان خواهر و برادر در محل كانون فرهنگي ورزشي ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش برگزار شد.
 
اين مراسم از ساعت 18 در نماز خانه اين كانون با تلاوت آياتي از كلام الله مجيد توسط مسئولان، پاسداران و  سربازان وظيفه آغاز شد.
 
* به پاس زحمت‌ها و پشتیبانی‌های خانواده فرماندهان طرح مودت برگزار شد
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش در حاشيه برگزاري اين همايش در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: به پاس زحمت‌ها و پشتیبانی‌های خانواده فرماندهان این جمع صمیمی و دوست‌داشتنی را برگزار کردیم.
 
سرهنگ حسن فضلي تصريح كرد: اين همايش هر ساله در ماه رمضان برگزار و اينگونه برنامه ها سبب تجديد ديدار و آشنایی خانواده ها مي شود و بسيار مهم و پراهميت است.
 
وي با بيان اينكه خانواده هاي پرسنل و بسيجيان براي ما بسيار ارزشمند هستند، گفت: بي شك اگر زحمات و پشتيباني هاي خانواده ها نبود كارهاي فرماندهان ناتمام مي ماند و موفقيتي درآن مشاهده نميشد.
 
سرهنگ فضلي با تقدیر ازمجموعه فعالیت های بسیجیان، خاطرنشان كرد: نهاد مقدس و مردمي بسيج يادگار و دستاورد امام خميني(ره) است و امروز با پيروي از رهبر معظم انقلاب  درمیدان های علمی، فرهنگی، ورزشی، سازندگی چون نگینی می درخشد و سکان دار برنامه های فرهنگی در کشور است که در همه میدان ها آماده خدمت به نظام و اسلام است.
 
وي با بيان اينكه یک فرمانده پایگاه نه تنها فرمانده پایگاه بسیج است که یکسری مأموریت های سازمانی را انجام می دهد، گفت: بلكه فرمانده قرارگاه منطقه و حوزه استحفاظي خود است كه در آن منطقه خانواده های زیادی زندگی می کنند، اداره هایی هم وجود دارد، مردمی با سلایق مختلف وجود دارند و آسیب های مختلفی هم ممکن است  دچار آن منطقه شده باشد و همه هم و غم این فرمانده آن است که باید نسبت به رفع این آسیب ها چه کند.
 
سرهنگ فضلي بيان كرد: ماه رمضان فرصتی برای ارتباط بیشتر با یکدیگر است تا مودت و دوستی بین مسلمانان بیشتر شود تا دشمن نتواند بین ما نفوذ کند و به هدف خود که ایجاد و گسترش اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است برسد.
 
وی اظهار كرد: تقویت روحیه نشاط معنوی، تحکیم روابط و ترویج و تحکیم محبّت و مودّت در بین بسیجیان با بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
 
گفتني است؛ در پايان اين مراسم نماز جماعت اهل تشيع و تسنن برگزار و پس از اتمام نماز جماعت، شركت كنندگان بر سرسفره افطاري مودت اطعام شدند.
 

.

.

.

.

.
 
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 433859
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *