همسر شهید مصطفی صدرزاده؛

عمار فاطمیون، ظهر تاسوعا معراجی شد

23 تير 1395 ساعت 11:12

همسر شهید مصطفی صدرزاده با بیان این که مصطفی فرمانده 26 ساله ایرانی گردان عمار تیپ فاطمیون بود گفت : همسر شهیدم مورد عنایت ویژه سردار سلیمانی بود و در یک عملیات بزرگ در حلب ظهر روز تاسوعا به شهادت رسید.


به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سمیه ابراهیم پور با بیان این که شهید صدرزاده اصالتاً خوزستانی و فرمانده 26 ساله ایرانی گردان عمار تیپ فاطمیون بود گفت : زمانی که برای اولین بار همسرم قصد رفتن به سوریه کرد به ما گفت که به آشپزخانه حضرت رقیه(س) برای خدمت به رزمنده ها می رود ولی پس از آن به خط مقدم و به انگیزه دفاع از حرمین شرفین رفت.
 
همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده با بیان این که مصطفی حساسیت خاصی بر روی حفظ جان و آرامش خانم ها و بچه ها داشت اظهار داشت: او همیشه می گفت من نمی توانم اینجا بمانم و زن ها و بچه ها در سوریه در خطر باشند و همسر و فرزندان خودم اینجا در آرامش باشند، من باید به کمک آنها بروم، در حال حاضر خانواده ها سرپرست خود و خانه و زندگیشان را از دست می دهند و آواره می شوند، همسرم می گفت خیالتان راحت جنگ در سوریه هم تمام شود من به کمک مظلومین در افغانستان، عراق و هر کشوری که باشد می روم.
 
ابراهیم پور با یادآوری دیدار خود با سردار قاسم سلیمانی تصریح کرد: یک روز مصطفی من و بچه ها را نزد سردار سلیمانی برد، و وی تاکید کرده بوده که می خواهم همسر آقا مصطفی را ببینم، من که آمدم تنها این جمله در ذهنم هست که به من گفتند آقا ابراهیم از بهترین نیروهای ما است.
 
وی با اشاره به سفر خود با همسرش به سوریه گفت: وقتی که با مصطفی به سوریه رفتیم روز آخر اعلام کردند که عملیات مهمی در حلب آغاز شده، همسرم 19 شهریور ماه به حلب رفت و ظهر تاسوعا به شهادت رسید ، 8 روز بعد نیز در بهشت رضوان شهریار به خاک سپرده شد.
 

 
همسر شهید مدافع حرم صدرزاده ادامه داد: پس از شهادت مصطفی دیدگاهم نسبت به بحث جهاد عمیق تر شده و گاهی اوقات ناراحتم که کاش آقا مصطفی بود و از آنجا دفاع می کرد. من دیگر کسی را ندارم که به سوریه بفرستم که ای کاش داشتم .
 
وی با بیان این که شبکه های معاند ماهواره ای خبر شهادت همسرم را پخش کردند گفت: آن زمان دشمنان در این برنامه اعلام کردند که دیگر صدرزاده ای نیست، ولی دید آنها کوچک است آنها نمی دانند که اگر صدرزاده ای شهید شد ولی از شهریار محل زندگی این شهید، 8 شهید مدافع حرم دیگر برخاست، از خون این رزمنده ها و شهدا ، صدرزاده های دیگری به وجود می آیند و باعث بیداری اسلامی می شوند، آنها همیشه زنده اند و از اسلام و مسلمین دفاع خواهند کرد.
 

انتها/تا شهدا


کد مطلب: 434022

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434022/عمار-فاطمیون-ظهر-تاسوعا-معراجی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir