مدیر کمیته امداد خاش خبر داد

افتتاح طرح‌های اوقات فراغت تابستانی کمیته امداد خاش

23 تير 1395 ساعت 14:21

مدیر کمیته امداد خاش گفت: با فرارسیدن ایام تابستان طرح اوقات فراغت در کمیته امداد این شهرستان افتتاح و 350 دانش آموز زیرپوشش اوقات فراغت خود را در پایگاه‎ها سپری می‎کنند.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از سایت خبری کمیته امداد سیستان و بلوچستان، منصور ایرندگانی اظهار کرد: تابستان امسال 350 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد شهرستان در 8 پایگاه در برنامه‎های قرآنی، هنری، ورزشی، کتابخوانی و حرفه‌آموزی در مرکز و مناطق غیر برخوردار این شهرستان شرکت خواهند کرد.
مدیر کمیته امداد خاش با اشاره به اینکه برنامه‌هایی همچون برگزاری کلاس‎های قرآن کریم، احکام و غیره در این طرح در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: برگزاری اردوهای فرهنگی، سیاحتی از دیگر برنامه‎هایی است که در پایان برنامه‌های اوقات فراغت اجرا خواهد شد.
ایرندگانی ادامه داد: این در حالی است که کانون‌های اوقات فراغت با در اختیار داشتن امکانات آموزشی و همچنین با بهره‎گیری از مربیان با تجربه، آموزش در کلاس‌های مختلف تابستانی را بر عهده دارند.
وی افزود: هزینه‎های اجرایی کانون مبلغ 80 میلیون ریال است که این میزان در سرفصل‌های حق‎الزحمه اساتید، ایاب و ذهاب، پذیرایی و هزینه‎های جاری پرداخت خواهد شد بنابراین خانواده‎ها می‎توانند با توجه ویژه‌ای به غنی سازی اوقات فراغت فرزندان خود از خدمات دستگاه‎های فرهنگی و اجتماعی در این زمینه بهره کافی را ببرند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 434035

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/434035/افتتاح-طرح-های-اوقات-فراغت-تابستانی-کمیته-امداد-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir