۰
رييس اداره ورزش و جوانان خاش خبر داد؛

خاش میزبان دیدارهای تیم ملی واليبال افغانستان شد

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش از ميزباني دیدارهای تیم ملی واليبال افغانستان و ايران در اين شهرستان خبر داد.
خاش میزبان دیدارهای تیم ملی واليبال افغانستان شد
عبدالغفور قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: شهرستان خاش یکی از قطب‌های مهم رشته هاي مختلف ورزشی خصوصاً واليبال در استان است و ورزشکاران این شهرستان در مسابقات مختلف عناوین مختلفی در این رشته ورزشی کسب کرده‌اند.
 
وی افزود: به همین جهت و با هدف پرورش و رشد استعدادهای ورزشی در این شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان خاش در رشته واليبال، خدمات گسترده‌ای پیش بینی و اجرا خواهد شد.
 
قلندرزهي گفت: یکی از این خدمات، برگزاري مسابقات بين تيم هاي واليبال ايران و افغانستان به ميزباني استان سيستان و بلوچستان و شهرستان خاش است.
 
وي خاطرنشان كرد: طی جلسه ای که با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و والی نیمروز افغانستان در چابهار برگزار شده قرار است مسابقات واليبال بين تيم هاي استان با افغانستان به مناسبت هفته تربيت بدني و  ورزش به ميزباني شهرستان خاش برگزار شود.
 
قلندرزهي بيان كرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما برای ایجاد تحول و حرکت در مسیر پیشرفت ورزش قهرمانی، توجه به مسابقات استانی و بين المللي است.
 
وي با بيان اينكه این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی و با هدف توسعه ورزش در بین افراد جامعه برگزار می‌شود، اظهار كرد: توجه بیشتر به امر ورزش وسلامتی همواره مورد تاکید است و در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 434348
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *