به گزارش سرویس اقتصادي
تفتان ما،یکی از مسافران این پرواز در اینباره به فارس گفت: روز سهشنبه 18 مهرماه برای انجام پرواز شیراز-تهران از شرکت هواپیمایی زاگرس بلیت تهیه کردیم، ساعت پرواز 22:10 روز نوزدهم مهرماه در بلیت درج شد.
وی ادامه داد: اما روز پرواز شرکت زاگرس به ما پیامکی ارسال کرد با این متن: «مسافر محترم، با سلام، به استحضار میرساند پرواز 4010 مسیر شیراز - تهران مورخ 19 مهر این شرکت با 4 ساعت تعجیل در ساعت 18:30 انجام میپذیرد؛ با تشکر هواپیمایی زاگرس»! که ما را غافلگیر کرد.
این مسافر پرواز شیراز-تهران زاگرس افزود: به هر حال هر طور بود باقی کارهای خود را لغو کرده و خود را به فرودگاه رساندیم اما پس از مراجعه به فرودگاه در کمال تعجب متوجه شدیم که پرواز ساعت 18:30 با دو ساعت تأخیر در ساعت 20:30 انجام میشود.
بلیت اصلی پرواز ساعت 22:10 شیراز-تهران زاگرسایر
به گفته این مسافر زاگرسایر، قطعاً وقتی مسافری از قبل بلیتی را برای ساعتی تهیه میکند، همه زمانبندی برنامههای خود را طبق ساعت انجام پرواز، انجام میدهد اما ایرلاینهایی اینچنینی بدون توجه به رعایت حقوق مسافر و برنامهریزی زمانی، به مسافر پیامک میدهند که پرواز با تعجیل انجام میشود و ما نیز از بیم آنکه ممکن است وجهی که بابت پرواز پرداخت کردهایم از سوی ایرلاین پرداخت نشود، به ناچار برخی برنامههای خود را لغو کرده و به فرودگاه آمدیم.
وی اضافه کرد: آئیننامه حقوق مسافر از سوی برخی شرکتهای هواپیمایی به هیچ عنوان رعایت نمیشود، اول آنکه تعجیل در انجام پرواز معنا ندارد ضمن آنکه اگر بخواهند طبق آئیننامه حقوق مسافر عمل کنند، باید بابت این دو ساعت تأخیر پروازی که در زمان تعجیل رخ داد، خسارتی به مسافر بپردازند.
به گفته این مسافر، اغلب مسافران این پرواز معتقد بودند شرکت زاگرس در راستای منافع خود، حقوق مسافر را پایمال کرده و با تضییع حق و تلف کردن زمان آنها، منافع شخصی خود را دنبال کرده است.
به گزارش فارس، این خبرگزاری منتظر دریافت توضیحات شرکت هواپیمایی زاگرس در اینباره است.
انتهای پیام/