به گزارش سرویس اقتصادي
تفتان ما،جمعی از کاربران این خبرگزاری که روزهای گذشته و بامداد امروز مسافر پرواز نجف-تهران شرکت هواپیمایی زاگرس بودهاند، از تأخیرات مکرر پروازهای این شرکت، پذیرایی نامناسب و نبود مسئولان پاسخگو، گله دارند.
به گفته عدهای از مسافران زاگرسایر، اوضاع پروازهای زاگرس در فرودگاه نجف واقعاً آشفته است، پروازهای زاگرس در ساعتهای مختلف با یک شماره پرواز فروخته شده است و همچنین پروازهایی که با شمارههای مختلف تنظیم کردهاند با تأخیر ۸ ساعته انجام شده است.
یکی از مسافران پرواز دیشب نجف-تهران زاگرس به خبرنگار فارس گفت: برای انجام پرواز نجف-تهران زاگرس به شماره ۳۰۷۰ از ساعت ۲۱:۰۰ وارد فرودگاه نجف شدیم تا ساعت ۲۲:۳۰ این پرواز انجام شود.
وی ادامه داد: با وجود آنکه در بلیت ساعت این پرواز ۲۲:۳۰ قید شده است، زمانی که وارد فرودگاه شدیم، متوجه شدیم که طبق تابلوهای اطلاعرسانی فرودگاه نجف، این پرواز ساعت ۲۳ انجام میشود.
وی بیان کرد: طبق قانون شرکت هواپیمایی زاگرس موظف بود بابت بروز این تأخیر از قبل به مسافران خود پیامک زده و اطلاعرسانی کند اما هیچ گونه اطلاعرسانی قبلی انجام نشد و با این وجود صبر کردیم که در ساعت ۲۳ این پرواز انجام شود.
وی اضافه کرد: ساعت ۲۳ نیز خبری از پذیرش مسافران تهران-نجف شرکت زاگرس نشد مسئولی هم بابت پاسخگویی در فرودگاه نجف حضور نداشت و مسافران، خسته و سرگردان در فرودگاه منتظر دریافت خبری از پرواز خود بودند که مجدداً از طریق تابلوهای اطلاعات پرواز فرودگاه متوجه شدیم که این پرواز ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز انجام میشود.
وی اضافه کرد: به هر حال حدود ساعت 30 دقیقه بامداد آماده پرواز شدیم در حالی که همه از این تأخیر شرکت زاگرس خسته بودند اما این شرکت هواپیمایی یک بطری آب نوشیدنی هم در اختیار مسافران قرار نداد تا آنکه در هنگام پذیرایی مقداری آب در لیوان ریخته و به دست مسافران دادند.
به گفته این مسافر زاگرسایر، مگر برای هواپیمایی زاگرس تأمین آب شرب به صورت بطریهای یکنفره چقدر هزینه دارد؟ مسافران هر کدام بین 650 هزار تومان و بیشتر بابت یک صندلی پرواز پرداخت کردهاند اما هنگام پذیرایی دریغ از وجود یک بطری آب معدنی؛ پاسخگویی مسئولان هم که انگار برای این شرکت هواپیمایی واژه فراموش شده است.
بنابراین منتظر دریافت و انتشار توضیحات شرکت هواپیمایی زاگرس در اینباره است.
انتهای پیام/