بسیجیان با تفکر بسیجی در مناطق زلزله زده مستقر بوده و عاشقانه به آنها خدمت می‌کنند

5 آذر 1396 ساعت 13:16

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز همه سپاه های استانی و بسیجیان با تفکر بسیجی در مناطق زلزله زده مستقر بوده و عاشقانه در حال خدمت به مردم فداکار شیعه و سنی غرب کشور هستند.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز با حضور مسؤولان، به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت، در مصلی قدس در زاهدان برگزار شد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: تفکر بسیجی قوم و مذهب و بزرگ و کوچک نمی‌شناسد.
سردار حسین معروفی گفت: امروز ما بسیجیان برای دفاع از حق و حقیقت و مظلومین آماده جانفشانی هستیم.،  نشانه بارز یک بسیجی کامل در شخصیت حاج قاسم سلیمانی قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: شما بسیجیان در این صحنه کارزار آنچه خلق می کنید نتیجه فداکاری آن بسیجیان در دوران جنگ است که گره های بسیاری را باز کردند، خیلی از انسان ها بسیجی بالقوه هستند اما در بسیج پرونده ندارند آنها برایشان آرمان مهم است.
این مسؤول گفت: بسیجی انسانی است که از تمایلات دنیایی چشم پوشی و برای دین خدا مجاهدت کند، بسیجی کسی است که برای خود عقبه مادی تعریف نمی کند.
وی با اشاره به اینکه ما اگر بخواهیم به عنوان یک بسیجی انقلابی این مسیر را طی کنیم و به هدفمان که برپایی حکومت عدل امام عصر(عج) برسیم باید سه موضوع؛ استحکام درونی، بصیرت و اخلاص در عمل را در وجودمان نهادینه کنیم، ادامه داد: براداران و خواهران عزیز مسئولیت ما به عنوان نیروهای انقلابی سنگین است ما حافظ انقلابی هستیم که امروز کشورهای منطقه با پیروی از این نظام سیاسی سربلند شدند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امروز همه سپاه های استانی و بسیجیان با تفکر بسیجی در مناطق زلزله زده مستقر بوده و عاشقانه در حال خدمت به مردم فداکار  شیعه و سنی غرب کشور هستند.


ادامه دارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 442712

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/442712/بسیجیان-تفکر-بسیجی-مناطق-زلزله-زده-مستقر-بوده-عاشقانه-خدمت-می-کنند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir