۰

افتتاح کلاسهای طرح اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد نوک آباد خاش

با حضور بخشدار، مسئولین ادارای، شورای اسلامی و معتمدان محلی کلاسهای طرح اوقات فراغت ویژه دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد نوک آباد خاش افتتاح شد.
افتتاح کلاسهای طرح اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد نوک آباد خاش
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی تفتان ما، علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد نوک آباد خاش در این مراسم بیان کرد: این نهاد کار خدمات دهی را برای 1600خانوار مددجوی تحت حمایت، 1000نفر یتیم و 1200نفر دانش آموز و دانشجو بمنظور رفع فقر و توانمندسازی انجام و کار فرهنگی را از سرفصلهای مهم کاری امداد برشمرد.
وی ادامه داد: با کار و رفع مشکلات فرهنگی می‌توان از آسیبهای اجتماعی جلوگیری کرد.
ریگی بیان کرد: در سال 95 توانستیم بجز کمکهای فرهنگی با کمک خیرین و مشارکتهای مردمی مبلغ 2میلیارد ریال کمک در جهت تامین مایحتاج دانش آموزان در سطح بخش هزینه کنیم.
ریگی افزود: پانصد دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب و به آماربخش اضافه شده اند.
وی یادآور شد: کلاسهای طرح اوقات فراغت را در سه مدرسه با آمار بالا از مددجویان سطح بخش در زمینه قران و احکام، ورزش، هنرهای خانگی و خیاطی بمدت دو ماه با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار می کنیم که جا دارد از همه کسانیکه این نهاد را در رسیدن به اهداف عالیه فرهنگی حمایت می‌کنند قدردانی نماییم.
وی گفت: در این روز سه فقره جهیزیه از محل کمکهای خیرین به مبلغ 100/000/000ریال بین نوعروسان یتیم با حضور مسئولین توزیع و همچنین از سه خواهر که در مسابقات قرآنی مقام کسب نموده اند تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 450165
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *