۰

احداث سبز راه بوستان مقابل فرمانداری تا مسجد جامع الخلیل خاش

شهردار خاش گفت: با شروع مرمت و بهسازی فضای سبز اطراف میدان معلم، احداث سبز راه جهت پیادروی شهروندان از المان انار تا مسجد جامع الخلیل در بوستان واقع در میدان معلم آغاز گردید.
احداث سبز راه بوستان مقابل فرمانداری تا مسجد جامع الخلیل خاش
به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی تفتان ما، عبدالمجید تمندانی اظهار کرد: اين سبز راه در مقیاس محلی و با طراحی زیبا با فرش پازل، صندلی، ست ورزشی مناسب و امکانات ویژه جهت رفاه حال شهروندان در حال اجرا می‌باشد که شهروندان بتوانند اوقات فراغت خوبی در بوستانی زيبا و دلنشين را داشته باشند.
شهردار خاش ادامه داد: در اجرای این پروژه، کشت چمن مناسب، اصلاح درختان، همراه با گلکاری فصلی، به مبلمان و زیباسازی محیطی آن در هنگام روز و شب برنامه های خوبی در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: درختانی که مانع اجرای پروژه های عمرانی باشند، با استفاده از مهارت کارشناسان واحد فضای سبز جابجا و به مکان مناسبی انتقال می یابند.
تمندانی بیان کرد: برای اولین بار چنین پروژه ای جهت رفاه حال شهروندان در مکان مناسب از شهر کلید خورده است و احداث فضای سبز در نواحی شهری نوید بخش بهبود وضعیت فضای سبز شهری در این نقاط می باشد.
تمندانی گفت: نیاز به ایجاد و طراحی فضای سبز، پارک و باغ در شهرها و مناطق پیرامونی آن به منظور گسترش چشم اندازهای مناسب، ایجاد آرامش روانی شهروندان، بهبود کیفیت هوا، کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از آثار نامطلوب زندگی ماشینی یکی از با ارزش ترین اقدامات سالم سازی و طبیعی تر جلوه دادن محیط زندگی انسان است.
تمندانی ادامه داد: جهت احداث سبز راه در این قسمت اقداماتی نظیر زیر سازی، احداث پیاده رو بطول ۱۵۰۰متر شامل تراکم اولیه و شن ریزی، خاکبرداری، نصب مبلمان پارکی شامل نیمکت پارکی و پایه چراغ و نصب تاسیسات برقی و آب اشاره کرد.
وی گفت: اميدواريم با اقدامات خود موجبات توسعه و گسترش‌ فضای سبز مناسب در سطح شهر، شهری با چشم اندازی دلنشين و زيبا را فراهم نمائیم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 450167
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *