امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي خاش:

اجراي سند 2030، اثری از روحیه انقلابی و ایثار در كشور ايران باقی نمی‌گذارد/ اين سند نمونه بارز تهاجم غرب به فرهنگ اسلامی است

26 تير 1396 ساعت 13:23

امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي و نماينده اداره اوقاف در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: اجراي سند 2030، اثری از روحیه انقلابی و ایثار در كشور ايران باقی نمی‌گذارد و اين سند ننگین ترین سند ضد اسلامی است.


مولوي محمدانور شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه غرب با سند 2030 راه نفوذ به كشور ايران اسلامي را گشود، اظهار كرد: سند 2030 يعني حرفي از شهيد، جهاد و انقلاب در آموزش و پرورش زده نشود و دختر و پسر در تمامي مراكز آموزشي مختلط باشند.
وي با بيان اينكه سند 2030 براي بچه هاي دبستاني درس همجنس بازي مي دهد، تصريح كرد: طبق اين سند سه نوع ازدواج در ایران باید قانونی شود، ازدواج زن و مرد، مرد و مرد، زن و زن، این‌ها می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود.
مولوي شهنوازي با بيان اينكه سند 2030 یک فاجعه بزرگ و خیانت است، گفت: سند2030 یک سند غربی است و محتوای سکولار دارد و بی دینی راترویج می کند.
وي با بيان اينكه بعد از اينكه دولت سند2030 را لغو كرده است اما متاسفانه همچنان به عنوان اسناد بالادستی برای تالیف کتب درسی استفاده می شود، افزود: اگر اين سند حذف و لغو شده چرا همچنان بايد در سايت تاليف كتب درسي باشد؟ بايد دولت نسبت به اين مسئله مهم واكنش نشان دهد.
امام جمعه موقت اهل سنت مسجد طوبي شهرستان خاش با بيان اينكه سند 2030 يك سند غربي است، ادامه داد: محتواي اين سند سكولار است چرا بايد آمار خود را براي سازمان يونسكو ارسال كنيم و پذیرش سند 2030 که سازمان ملل ویونسکو به ایران تحمیل کرد از جانب دولت یک فاجعه بزرگ وخیانت بود. 
وي با بيان اينكه آموزش وپرورش در ایران دارای اسناد بالادستی از جمله قرآن، فرهنگ اهل بیت و اسلام است، اذعان كرد: سند 2030 مغایر شعائر مذهبی و دینی است و ملت ایران هرگز اجازه نخواهد داد بی بند و باری، فحشا و فساد غرب در کتاب های درسی آنها گنجانده شود تا بدین نحو فرزندانشان از همان ابتدا از اسلام و قرآن جدا شوند.
نماينده اداره اوقاف در امور اهل سنت شهرستان خاش اظهار كرد: در سند ننگين و ذلت بار 2030 هر نوع تربيت ديني در مدارس ممنوع است و طبق بندهاي اين سند خفت بار بايد روابط جنسی و نكات آن از پیش دبستانی به كودكان آموزش داده شود و كودكان در مدارس باید روابط مختلط و آزاد را تجربه كنند كه اين موارد به هيچ وجه در كشور ايران اسلامي پذيرفتني نيست.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450185

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450185/اجراي-سند-2030-اثری-روحیه-انقلابی-ایثار-كشور-ايران-باقی-نمی-گذارد-نمونه-بارز-تهاجم-غرب-فرهنگ-اسلامی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir