امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

ایران پاسخ قاطع به تحريم ها و تهديدات جديد آمريكا بدهد/ پيشرفت و و رشد كشور در گرو فرمايشات و رهبري هاي حكيمانه مقام معظم رهبري است

8 مرداد 1396 ساعت 7:40

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: ایران پاسخ قاطع به تحريم ها و تهديدات جديد آمريكا بدهد و نباید به محکوم کردن و خط و نشان کشیدن بسنده کرد.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش اظهار كرد: حركت به طرف كمال و تقوا بايد در تمام انسانها ماندگار باشد و انسان مومن بايد در جهت خشنودي معبود گام بردارد و همواره خود را شاهد بر اعمال و كردار خود ببيند و از معصيت و گناه دوري كند.
وي با بيان اينكه تقواي الهي و نيكوكاري اساس و پايه همه ي كارهاي دنيا است، تصريح كرد: در صورتي كه تقواي الهي و نيكوكاري در زندگي انسان مورد توجه قرارگيرد و الگو و سرمشق باشد تمامي مشكلات انسان حل خواهد شد.
مولوي شهنوازي با اشاره به دهه كرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، گفت: ولادت حضرت معصومه(س) به نام روز دختر نامگذاري شده بود كه اين روز حرمت بسيار بالايي دارد چرا كه دين مبين اسلام براي زن و دختر جايگاه والايي قائل است و نبي مكرم اسلام(ص) همواره با رفتاري كريمانه و مهربان با دختر خود برخورد مي كرد.
وي با اشاره به 5 مرداد سالروز برپايي نمازجمعه در ايران اسلامي بعد از انقلاب، افزود: نخستين نماز جمعه با حكم امام راحل و امامت آیت‌الله طالقانی، عالم مجاهد و مبارز در پنجم مرداد 58 در تهران برگزار شد و این مهم منشأ برپایی این آیین عبادی و سیاسی در نقاط مختلف کشور شد.
وي با بيان اينكه تمامي پيشرفت، توسعه و رشد كشور در گرو فرمايشات و رهبري هاي مدبرانه مقام معظم رهبري است، تصريح كرد: اطلاعت پذيري از رهبر انقلاب رمز موفقيت در مقابل تمامي توطئه ها و نيرنگ هاي دشمنان است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با بيان اينكه امنيت و آرامش امروز كشور مديون خون شهدا و هدايت رهبر انقلاب است، گفت: با فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري خط و مش كشور مشخص و كشور ايران اسلامي در مقابل تمامي توطئه ها و ترفندها بيمه مي شود.
وي با اشاره به تحريم هاي جديد آمريكا عليه ايران اسلامي، اذعان كرد: از همان روزهاي آغازين مذاكرات برجام رهبر انقلاب همواره بر مسئله بدعهدي آمريكا تاكيد مي فرمودند و حال پس از دو سال از اين مذاكرات دروغ گويي و خلف وعده آمريكا با تحريم هاي جديد كامل مشخص شد و به آمریکا می‌گوییم تا به حال چه غلطی با تحریم‌ها کردید که حالا می‌خواهیم با مادر تحریم‌ها کنید.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش بیان کرد: ایران اسلامی بواسطه حضور موثر در صحنه های جهانی که با هدف صلح و برقراری آرامش شکل گرفته اند؛ پرچمدار وحدت و برادری و تامین امنیت در دنیا است.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: نظام شکوهمند اسلامی ایران مظهر و نماد اقتدار از نظر امنیتی در جهان مطرح بوده  و این اقتدار امنیتی و سیاسی، نتیجه، ثمره و دستاورد حضور حداکثری ملت در صحنه، انتخاب رهبری صالح و نظام سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش ادامه داد: راهبرد آمریکا نسبت به کشورمان، راهبردی همراه با فشار روانی و تحریم و تهدید بوده که با هدف منزوی کردن ملت غیور و انقلابی در دستور کار آنها قرار گرفته است.
وی بيان کرد: از سالهای نخستین شکل گیری انقلاب اسلامی، این راهبرد در کنار راهبردهای نظامی، امنیتی، جاسوسی، رسانه ای و نیز تهاجم فرهنگی مطرح بوده؛ اما بعد از گذشت سالها و در شرایط کنونی، تمامی این راهبردها خنثی شده و ابزارهای تخریبی سران آمریکا بر علیه کشورمان نارکارآمد مانده اند.
مولوي شهنوازي اظهار كرد: به استكبار جهاني و ايادي آنان مي گوييم كه برويد کشورهایی را بترسانید که از شما می‌ترسند و به شما میلیاردها دلار باج می‌دهند نه ملت غيور و ولايتمدار ایران اسلامي و آمریکا سپاه پاسداران را تروریست می‌داند در حالی که خود آنها سبب ناامنی در جهان و منطقه هستند.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450216

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450216/ایران-پاسخ-قاطع-تحريم-تهديدات-جديد-آمريكا-بدهد-پيشرفت-رشد-كشور-گرو-فرمايشات-رهبري-هاي-حكيمانه-مقام-معظم

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir