امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

بازي دو بازيكن ايراني با اسرائيل خيانت به مسلمانان بود/ بی غیرتی بازیکنان ايراني هرگز قابل اغماض و بخشش نیست

17 مرداد 1396 ساعت 8:22

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: بازي دو بازيكن ايراني با اسرائيل خيانت به مسلمانان بود و اين دو بازيكن مصلحت دنیای اسلام را فدای منافع فردی کردند.


مولوي يونس هاشمزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه رژيم صهيونيستي دشمن درجه اول و سرسخت مسلمانان است، اظهار كرد: هرگونه اقدام و همكاري با اين رژيم غاصب که به آن ها مشروعیت و رسمیت بدهد خلاف شرع، انسان دوستی، نوع دوستی و بشر دوستی است.
 
وي بيان كرد: دفاع از مردم بي دفاع و بي گناه فلسطينف يادگار امام راحل است و ايران اسلامي رژيم غاصب اسرائيل را بعنوان حكومت و دولت قبول ندارد و لذا هرگونه مماشات در اين خصوص محكوم و كاملاً رد است.
 
مولوي هاشمزهي تصريح كرد: در بسياري از مسابقات جهاني، بارها شاهد بوديم كه تيم هاي ايراني در برابر تيم هاي رژيم صهيونيستي بازي نكرده و حضور پيدا نكردند و بنابراين نبايد اين بازيكنان ايراني در مقابل اسرائيل بازي مي كردند و بايد شان جمهوری اسلامی را حفظ مي كردند.
 
وي حركت بسيار زشت و ناپسند دو بازيكن ايراني را محكوم كرد و گفت: متاسفانه اين بازيكنان مصلحت مملكت و اسلام را قداي منافع شخصي خود كردند كه بايد وزارت ورزش و جوانان و فدراسيون فوتبال در اين خصوص سخت ترين جريمه را تعيين كند.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بيان اينكه دو بازیکن خاطی باید از مردم ایران اسلامي عذر خواهی و طلب بخشش گنند، خاطرنشان كرد: ورزشكاران ايراني روحيه پهلواني دارند و هرگز در طول تاريخ ورزشكاري نبوده كه بر ارزش ها و شرافت خود پا بگذارد و پهلوانی و جوانمردی را به وعده های رنگارنگ دنیوی ترجیح دادند.
 
وي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي به طرز وحشيانه و ناجوانمردانه كودكان بي دفاع فلسطيني را به خاك و خون كشيده است، افزود: دو بازيكن ايراني طبق قوانين نظام ايران اسلامي از خطوط قرمز عبور كردند و لذا هر گونه  عبور از این ارزش ها باید تاوان و مجازات های قانونی خود را به همراه داشته باشد .
 
وي با بيان اينكه حركت ناشايست دو بازيكن ايراني ننگ براي آنان است، اذعان كرد: بدون شك جز ننگِ قرارگیریِ نام آن ها در کنار رضایت دهندگان به ظلم مسمترِ غاصبانِ کودک‌کش، ثمر دیگری برایشان ندارد.
 
مولوي هاشمزهي با بيان اينكه بايد در اين خصوص قوانين محكمي در وزارت ورزش و جوانان تصويب شود، اظهار كرد: وزارت ورزش و جوانان ضمن برخورد جدي با بازيكناني كه اقدام به اين حركت هاي زشت مي كنند بايد به قراردادهاي ورزشي آن ها توجه كند چرا كه بسیاری از بازیکنان سایر کشورها حتی به موارد جزئی در انعقاد قراردادهای خود با باشگاهها توجه دارند ولی وزارت ورزش و جوانان ایران از اعتقادات و مبانی اصلی نظام در انعقاد قراردادها غافل شده است.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450257

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450257/بازي-دو-بازيكن-ايراني-اسرائيل-خيانت-مسلمانان-بی-غیرتی-بازیکنان-هرگز-قابل-اغماض-بخشش-نیست

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir