بخشدار مركزي خاش:

۴ ايستگاه گيرنده تلویزیون دیجیتال در روستاهاي بخش مركزي خاش نصب و راه اندازي شد

28 مرداد 1396 ساعت 9:01

بخشدار مركزي خاش گفت: 4 ايستگاه گيرنده تلویزیون دیجیتال در روستاهاي بخش مركزي خاش نصب و راه اندازي شده است كه در هفته دولت رسماً افتتاح و به بهره داري مي رسد.


مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: طی دو هفته اخیر با نصب تجهیزات در  دو منطقه پشت کمال و سنگان، اهالی مناطق فوق و مناطق همجوار آن قادرر به دریافت شبکه های ديجيتال هستند.
 
وی با بيان اينكه از سال اخير تاكنون تا ۴ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در بخش مرکزی راه اندازی شده است، تصريح كرد: پيگير هستيم كه 4 نقطه دیگر بخش مرکزی خاش از جمله مرز روتک نیز تا پایان سال تحت پوشش این شبکه ها قرار بگيرد.
 
شجاعي با بيان اينكه سيستم هاي ديجيتال مناطق  سنگان و پشت کمال رسماً در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: مناطقی از پشتکوه و کارواندر و کوه سفید در برنامه اجرایی راه اندازی اين شبكه ها هستند.
 
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اینکه بسیاری از ساکنان روستایی از مشاهده برنامه های تولیدی شبکه های سراسری و استانی محرومند، در تلاش هستيم با تامین حداقل امکانات نسبت به رفع این مشکلات اقدام كنيم.
 
بخشدار مركزي خاش گفت: در سال اخير نیز  اهالی منطقه بلوچ آباد پشت کوه بخش مرکزی و روستاهای اطراف از این نعمت كه حدود 18 هزار نفر ساكن اين مناطق بودند شبکه های دیجیتال سیما را دریافت كردند.
 
وي اذعان كرد: برخی از نقاط روستایی این بخش مانند شوگه، تلگزی، خان بی بی و غیره از پوشش برنامه های صدا و سیما محروم هستند که به زودي اين مشكلات رفع خواهد شد.
 
شجاعي اظهار كرد: زیرساختهای تلویزیون دیجیتال با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی سازمان صدا و سیما و همکاری های شهرستان  فراهم شده است.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450296

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450296/۴-ايستگاه-گيرنده-تلویزیون-دیجیتال-روستاهاي-بخش-مركزي-خاش-نصب-راه-اندازي

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir