۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

کودتای 28 مرداد نمونه بارز غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست/ آزادگان سرمایه بزرگی برای ایران اسلامی هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: کودتای 28 مرداد نمونه بارز غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست و دولت بايد در برابر سیاست تجاوزگریانه آمریکا ایستادگی کند.
کودتای 28 مرداد نمونه بارز غیرقابل اعتماد بودن آمریکاست/ آزادگان سرمایه بزرگی برای ایران اسلامی هستند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، ضمن دعوت نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: مهمترين اثر تقواي الهي همراهی پروردگار با انسان متقی  است و اگر بخواهیم معیت و همراهی پروردگار را با خود داشته باشیم باید به تقوای همه‌جانبه دست پیدا کنیم.
 
وي با بيان اينكه انسان مومن و نمازگزار بايد تقواي الهي را پيشه كند، تصريح كرد: توجه به قدرت خداوند متعال، استقامت، پايداري و نترسيدن از هياهوهاي دشمنان نظام و پيروي از رهبر انقلاب باعث پيروزي هاي بسيار زياد ملت مسلمان ايران و ناكامي ها و نااميدي هاي دشمنان شده است.
 
مولوي شهنوازي با تبريك ماه ذوالحجه، گفت: امیدوارم تمامي مسلمانان از دستورات پروردگار متعال و نبي مكرم اسلام پيروي و اطاعت كنند.
 
وي  با اشاره به فرموده رسول مكرم اسلام(ص)، ادامه داد: ، قرآن خواندن، روزه گرفتن و احسان کردن در محضر پروردگار متعال ثواب و پاداش زیادی دارد و باعث پاکی دل‌ها و دوری از گناهان می‌شود.
 
وي با اشاره به شهادت  مظلومانه شهید حججی، بيان كرد: متاسفانه اين روزها نفس تروریست‏های تکفیری داعش به شماره افتاده و پایگاه‏های‏شان یکی پس از دیگری در حال سقوط است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش افزود: گروهك تكفيري داعش سر اين شهيد بزرگوار را بريد كه اين اقدام گروهك تکفیری وابسته به استکبار جهانی آمریکا ورژیم کودک ‏کش صهیونیستی در برابر رزمندگان اسلام در جبهه ‏های مختلف، گروه ترویستی داعش در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی ‏گنجد.
 
وي با بيان اينكه ايران اسلامي امنيت بسيار خوبي دارد، خاطرنشان كرد: ملت ايران اسلامي بايد قدر اين امنيت و آسايش را بدانند و باید شکر عملی به جا آوریم و شکر عملی انجام وظیفه است.
 
مولوي شهنوازي با تاكيد بر رعايت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف و نهی از منکر را نبايد فراموش كنيد چرا كه اين فرايض وظیفه ما است، با زبان و لسان نرم بايد در جامعه انجام شود.
 
وي با اشاره به بدعهدي هاي آمريكا و نقض برجام، اذعان كرد: نمايندگان مجلس بايد در مقابل اين بدعهدي ها و نقض آشكار روح و متن برجام بايد اقدامات اساسي را انجام دهند و در جهت احقاق حقوق ملت گام بردارند.
 
وي با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهمن، اظهار كرد: آزادگان ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید که در دست دشمن غصب شده بودید و خداوند شما را به ملت و کشور اسلامی برگرداند و لذا بايد قدر اين قشر از جامعه را بدانيم و از تجربيات و خاطرات ان ها استفاده و به نسل آينده جامعه منتقل كنيم.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 450300
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *