امام جمعه اهل سنت خاش:

رفع مشکلات سیستان و بلوچستان انتظار مردم از دولت دوازدهم است/ روحاني بايد به وعده هاي خود عمل كند

3 شهريور 1396 ساعت 8:11

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: رفع مشکلات سیستان و بلوچستان انتظار مردم از دولت دوازدهم است و مسئولان بايد به وعده هاي خود جامعه عمل بپوشانند.


مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است، اظهار کرد: اگر مدیران و مسئولان سعی و تلاش کنند که راه بزرگ مردانی مانند شهیدان رجایی و باهنر را ادامه دهند، همچون آن بزرگان در قلب همه مردم جای می‌گیرند.
 
وی بیان کرد: شهیدان با هنر و رجایی اسوه تقوا و علم و عمل هستند و همیشه ماندگار و زنده هستند زیرا با تقدیم خون خود در راه خدمت به مردم بسیار تلاش کردند و هرگز زحمات این عزیزان فراموش نخواهد شد.
 
مولوی شهنوازی با اشاره به رای بالای مردم سیستان و بلوچستان به دولت دوازدهم، افزود: مردم رسالت و وظیفه خود را با حضور بر سر صندوق های رای ثابت و نشان دادند و حالا باید دولت جواب این آرای مردم را بدهد و به وعده های خود عمل کند و در حقیقت در عمل خود را به اثبات برساند.
 
وی با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین عبادت است، تصریح کرد: مسئولان لازم است که از این فرصت که در اختیار آنهاست به نحو شایسته و مطلبی در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده و بهره ببرند.
 
وی با بیان اینکه حل مشکلات مردم اجر معنوی و اخروی بسیاری دارد، خاطرنشان کرد: آن چیزی که در یک دولت مهم است اقتدار ملی است و آن چیزی که سبب اقتدار است ارتباط با خدا و مردم است و این همان چیزهایی است که یاد شهیدان رجایی و باهنر را زنده نگه داشته است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش اذعان کرد: امروز اگر مسئولین می خواهند در رفع مشکلات مردم موفق شوند باید منویات و بیانات رهبری را انجام دهند و در خط ولایت فقیه حرکت کنند.
 
وی اظهار کرد: همه موظفیم به دولت کمک کنیم و در این برهه سخت این مسئولیت دو چندان است و هفته دولت برای دولت مردان یک فرصت برای خدمت رسانی و اعلام دست آوردهای نظام است.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450317

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450317/رفع-مشکلات-سیستان-بلوچستان-انتظار-مردم-دولت-دوازدهم-روحاني-بايد-وعده-هاي-خود-عمل-كند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir