دهیار اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش:

استفاده از ظرفیتهای شعری می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزش های انقلاب کمک کند/ برگزاري محفل شعر انقلاب و وحدت در بخش مركزي خاش

3 شهريور 1396 ساعت 15:40

دهیار اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش گفت: استفاده از ظرفیتهای شعری می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزش های انقلاب کمک کند و در حقيقت شعر و هنر در خط مقدم فرهنگ و اندیشه قرار دارد.


عبدالباسط ریگی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار كرد: همزمان با برگزاری مراسمات و برنامه های هفته دولت و به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و دولت بالاخص شهیدان رجایی و باهنر ، شب شعر وحدت و انقلاب با حضور شعرای شهرستان در دهستان  اسماعیل آباد بخش مرکزی خاش برگزار مي شود.
 
وي با بيان اينكه هدف از برگزاري اين مراسم ضرورت انتقال مفاهیم و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی و ملی به نسل جدید از طریق برنامه های فرهنگی است، گفت: آثار ادبی، شعری و فرهنگی و هنری تاثیر فراوانی در جامعه دارند که استفاده از ظرفیتهای این موضوع می تواند به ترویج فرهنگ متعالی اسلام و ارزشهای انقلاب کمک کند.
 
ريگي با بيان اينكه شعر و هنر در خط مقدم فرهنگ و اندیشه قرار دارد، تصريح كرد: شعر و هنر در خط مقدم فرهنگ و اندیشه و جنگ نرم دشمن قرار دارد و شعر در جاودانگی و بقای تمدن‌ها، انديشه ها و فرهنگ ها نقش بسیار مهم و اساسي ایفا می‌کند.
 
وي از برگزاري  دومین دوره مسابقه قویترین مردان بخش مرکزی خاش یادواره شهدای دولت خبر داد و اذعان كرد: رقابت هاي قویترین مردان بخش مرکزی خاش در دهستان اسماعیل آباد به عنوان یکی از قطبهای کشاورزی و گردشگری شهرستان برگزار مي شود که هم از جذابیت خوبی برخوردار است و هم طرفداران خاص خود را دارد.
 
دهيار اسماعيل آباد بخش مركزي خاش اظهار كرد: در بخش مرکزی خاش طی سال های اخیر تحولات عمرانی خوبی در اسماعیل آباد  با حدود 5 هزار نفر جمعیت صورت گرفته که نتیجه همدلی مردم، شورای اسلامی و دهیاری روستا و مسئولين و همکاری خوب اهالی منطقه با دولت بوده است که در طول تاریخ فعالیتهای روستا این‌تعامل و همراهی که منجر به تسریع در  رشد منطقه شود کم‌نظیر بوده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 450321

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450321/استفاده-ظرفیتهای-شعری-می-تواند-ترویج-فرهنگ-متعالی-اسلام-ارزش-های-انقلاب-کمک-کند-برگزاري-محفل-شعر-وحدت-بخش-مركزي-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir