۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

مدیران با تأسی از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر به امور مردم رسیدگی کنند/ حج، تجلی وحدت مسلمانان و نمایش شکوه و قدرت اسلام است

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: مدیران با تأسی از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر به امور مردم رسیدگی کنند و دولت باید در خصوص بیکاری و اشتغال گام مهمی بردارد.
مدیران با تأسی از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر به امور مردم رسیدگی کنند/ حج، تجلی وحدت مسلمانان و نمایش شکوه و قدرت اسلام است
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با تاكيد بر رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: پروردگار متعال در قرآن كريم به انسان هاي با تقوا و با ايمان وعده داده است كه در آخرت رستگار و به بهشت برين خواهند رفت.
 
وي تصريح كرد: انسان هاي با تقوا و پرهيزگار به دليل دوري جستن از لهو و لعب، صاحب نعمات بهشتي مي شوند و در جايگاه والايي در بهشت برين قرار ميگيرند.
 
مولوي شهنوازي با اشاره مناسك حج، بيان كرد: اجتماع مسلمانان در مناسک حج تجلی وحدت مسلمانان و نمایش شکوه و قدرت اسلام است.
 
وي با اشاره به دیگر تاثیرات حج، گفت: حج تمتع باعث تقویت ابعاد فردی و اجتماعی دین می شود و مناسك حج بايد طبق احكام و سنت انجام شود.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با تاكيد بر رعايت وحدت بين مسلمانان، وحدت و همدلی در ميان کشورهای اسلامی به عنوان یکی از نیازهای اصلی است، ادامه داد:  اتحاد و همدلی رمز پیشرفت و موفقیت است و به همین دلیل باید در هر شرایطی به این مهم توجه داشته باشیم.
 
وی با اشاره به جنایات تروریست ها و محکومیت عوامل تیراندازی بخشداری پیشن سرباز، گفت: قصاوت این اشرار و تروریست ها در منطقه ادامه دارد و امیدواریم با یاری خداوند متعال هرچه سریعتر ریشه این جنایتکاران که به اسم اسلام جنایت می کنند، خشک شود.
 
مولوی شهنوازی با تقدیر از برخی خدمات پزشکی، خاطرنشان کرد: دولت باید در راستای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی تلاش کند چرا که این خدمات از مهمترین اولویت های زندگی همه افراد جامعه محسوب می شود.
 
وی با اشاره به حلول ماه ذی الحجه، بیان کرد: روایت داریم که افرادی که در 9 روز نخست این ماه را روزه بگیرند اجر و ثواب بسیار زیادی نصیب آنان می شود و لذا تمامی مسلمانان جهان باید ب ه این نکته مهم توجه کنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به هفته گرامیداشت دولت، افزود: همه مسئولان باید زندگی و سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات و حل مشکلات مردم تلاش کنند.
 
وی اذعان کرد: همه مسئولان نظام باید علاوه بر الگو گرفتن از شهید باهنر و رجایی، همانند امام راحل و رهبر انقلاب ساده زندگی کردن را در پیش گیرند و از اشرافی گری پرهیز کنند.
 
مولوی شهنوازی با اشاره به رشد روز افزون  آمار بیکاری در جامعه، اظهارکرد: دولت باید در خصوص بیکاری و اشتغال گام مهمی بردارد و در این خصوص با فساد مبارزه کند و به سادگی از کنار این موضوعات مهم و پراهمیت گذر نکند.
 
انتهای پیام/
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 450325
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *