۰
فرمانده انتظامي خاش:

رد رشوه ۲۰ ميليون ريالي قاچاقچی کالا توسط مامور وظيفه شناس خاشي/ توقیف خودروی تویوتا حامل ۶ راس گاو قاچاق در خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از رد رشوه 20 ميليون ريالي مامور وظيفه شناس اين شهرستان در عملیات دستگیری قاچاقچی كالا و حين انجام ماموريت خبر داد.
رد رشوه ۲۰ ميليون ريالي قاچاقچی کالا توسط مامور وظيفه شناس خاشي/ توقیف خودروی تویوتا حامل ۶ راس گاو قاچاق در خاش
سرهنگ احمد ثمره حسيني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ماموران گشت دسته رزمی در دو راهی ایرندگان خاش حين کنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک  و جهت بررسی بیشتر دستور توقف آن را دادند.
 
وی با بيان اينكه ماموران در بازرسي از اين خودرو تعداد 7 طاقه پارچه از قسمت صندوق عقب خوردو کشف كردند، تصريح كرد: راننده به منظور گريز از قانون و اغماض مامور جهت فرار از جرم، مبلغ بیست میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مامور پليس   پيشنهاد مي دهد که با صحت عمل و عزت نفس اين مامور وظيفه شناس، رشوه پيشنهادي رد و متهم به يگان منتقل شد.
 
سرهنگ ثمره حسيني بيان كرد: مامور وظيفه شناس، ضمن امتناع از دريافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و متهم را به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفي می کند.
 
وي از كشف 6 راس گاو قاچاق در اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران يگان تکاوري 108 اين فرماندهي در حين گشت زني در حوزه استحفاظي به يک دستگاه تويوتا مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاش بيان كرد: ماموران پس از بازرسی از این خودرو 6 راس گاو به ارزش 180 میلیون ریال را کشف کردند.
 
وي خاطر نشان کرد: افراد سود با وارد کردن احشام قاچاق بدون مجوز بهداشتی سلامت افرد جامعه را به خطر می اندازند که نیروی انتظامی تمام تلاش خودرا برای برخورد با این افرد خواهد کرد.
 
سرهنگ ثمره حسيني از شهروندان خواست؛ شکایات، پیشنهاد، درخواست و نظرات خود را در خصوص عملکرد کارکنان پلیس با دفتر نظارت همگانی، سامانه ۱۹۷ و هرگونه خرید و فروش مواد مخدر را با شماره‌های ۱۲۸ و ۱۱۰ در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 450371
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *