۰
فرماندار خاش:

شهرداری خاش باید برنامه محور حرکت کند/ حاشيه نشيني معضل جدي شهرستان خاش است

فرماندار خاش گفت: شهرداری خاش باید برنامه محور حرکت کند و با تمرکز بر موضوعات واحد و پشتیبانی و همکاری با ساير دستگاه هاي اجرايي در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان قدم بردارد.
شهرداری خاش باید برنامه محور حرکت کند/ حاشيه نشيني معضل جدي شهرستان خاش است
به گزارش  تفتان ما ،   محمداكبر چاكرزهي در جلسه با مسئولين شهرداري خاش، اظهار كرد: باید تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و بدور از هرگونه حاشیه به شهرستان توجه ویژه داشته باشیم.
 
وي بيان كرد: بدون ترديد مردم شهر خاش بهترین بوده و هستند و هنر ما باید این باشد از این ظرفیت‌های ویژه مردمی ‌که از تمامی ‌ابعاد مخصوصاً نیروی انسانی نعمتی برای ما است کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.
 
چاكرزهي با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت مشارکتهای مردمی و خیرین شهرستان برای توسعه و پیشرفت منطقه، تصريح كرد: لازم است برنامه محور باشیم و با تمرکز بر موضوعات واحد و پشتیبانی و همکاری با همدیگر در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم قدم برداریم.
 
 تعامل بين دستگاه هاي اجرايي، شهرداري خاش را موفق تر مي كند.
 
شهردار خاش نيز در ادامه با بيان اينكه بايد بين دستگاه هاي اجرايي شهرستان ديدگاه و روحيه تعاملي باشد، اظهار كرد:  پرداختن به مسائل کلان شهر، برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر، ایجاد منابع در آمدزائی برای شهرداری، توسعه و تقویت صنعت گردشگری، ساماندهی جداول و معابر شهری و مسیر رودخانه بخشي از اقداماتي است كه توسط شهرداري خاش تاكنون انجام شده است.
 
عبدالمجيد تمنداني افزود: بهسازی اطراف رودخانه مهران، کنترل سیلاب، توسعه فضای سبز ورودی شهر از پلیس راه و به سازی  و محوطه سازی قلعه حیدرآباد نيز بخشی از مسائل و مشکلات عمرانی و همچنین مطالبات بحق شهروندان كه تاكنون انجام شده است.
 
وي با بيان اينكه بايد تلاش کنیم خدمات بهتر و بیشتری به عموم شهروندان ارائه كنيم، گفت: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.
 
شهردار خاش اذعان كرد: اين شهرداري برنامه محور است و با عدم روز مرگی و استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در جهت رشد و توسعه شهر و توجه و تکریم ارباب رجوع ها تلاش میکند  در تلاش است زمینه و بستر ارائه خدمات مناسب تری برای شهروندان فراهم كند.
 
وي اظهار كرد: با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش آگاهی مردم، شاهد افزایش  مطالبات مردمی هستیم، که امیدواریم از تمام فرصت ها و ظرفیت ها موجود برای درآمدزایی و افزایش منابع مالی شهرداری استفاده كنيم  و با یکپارچه سازی و هماهنگی بین دستگاه ها شاهد رشد و توسعه عمران شهری و رضایتمندی بیشتر شهروندان فضیلت مند و همچنین رفع مسائل و مشکلات شهر باشیم.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 450488
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *