به منظور بررسي آمادگی رزمی و دفاعي؛

بازدید فرمانده كل ارتش از تيپ ۲۸۸ زرهي خاش/ سرلشكر سيد موسوي: ارتش در اوج آمادگی رزمي قرار داد و همه تحرکات دشمنان را رصد می‌کند + تصاوير

14 مهر 1396 ساعت 13:30

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ مستقل 288 سرتیپ هاشمی زهی شهرستان خاش از یگان های این تیپ بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این نیروها قرار گرفت.


 سرلشكر سيد عبدالرحيم موسوي فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران در حاشيه بازديد از يگان هاي مستقر در تيپ 288 مستقل زرهي شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: نیروهای مسلح با رویکرد شهادت طلبي، اخلاق مداري و فداكاري همواره در خدمت نظام و آرمان هاي امام خميني(ره) هستند.
 
وي با بيان اينكه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگي و توان رزمي و دفاعي قرار داد، تصريح كرد: در راستاي ارزیابی تحرک و پا در رکابی نیروهای خود رزمایش اقتدار در كشور آغاز شده است.
 
سرلشكر سيد موسوي بيان كرد: در حال حاضر رزمندگان و جان بركفان نيروهاي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضوري مقتدرانه و قدرتمند در همه نقاط مرزي گوش به فرمان ولي امر مسلمين هستند تا به دستور نایب بر حقشان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) لبيك گفته و شبانه روز با هوشياري، بصيرت و تيزبيني به پاسداري از خاك اين سرزمين بپردازند و همه تحركات، تهديدها و نقشه هاي شوم دشمنان اسلام را رصد و خنثي كنند و هرگز اجازه نفوذ هيچ بيگانه اي را به داخل اين خاك نخواهند داد.
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از كليه يگان هاي مستقر تيپ 288 زرهي شهرستان خاش بازديد كرد و از نزديك در جريان آمادگي رزمي اين يگان قرار گرفت و و نكاتي را درباره پيشرفت برنامه هاي آموزشي و اهداف رزمي يگان ها به فرماندهان و كاركنان اين تيپ مقتدر گوشزد كرده و مورد تاكيد قرار داد.
 
وي همچنين در ادامه سفر يك روزه خود به شهرستان خاش از منازل ارتش واقع در كوي سازماني امام حسن مجتبي(ع) بازديد و خانه قرآني، ايستگاه تصفيه آب و كارگاه خياطي را در اين محل افتتاح كرد.
 
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در بازديد يك روزه خود، با شركت در نمازجماعت مغرب و عشاء مسجد كوي سازماني امام حسن مجتبي(ع) با خانواده ها و كاركنان پايور تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش ديدار و به مشكلات آنان گوش داد و دستورات لازم را برای حل مشکلات آن ها صادر کرد.
گفتني است؛ تیپ مستقل «288 سرتیپ سلیمان هاشم زهی» خاش به لحاظ نیروهای مجرب نظامی و تجهیزات مطلوب در استان سیستان و بلوچستان کم نظیر است.
 
 
این تیپ مستقل با برخورداری از بخش های تجسسی و اطلاعاتی مستقل و تجهیزات ویژه آماده مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی دشمنان در این منطقه از کشور اسلامی است.
 
 
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
انتهاي پيام/


کد مطلب: 450496

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450496/بازدید-فرمانده-كل-ارتش-تيپ-۲۸۸-زرهي-خاش-سرلشكر-سيد-موسوي-اوج-آمادگی-رزمي-قرار-همه-تحرکات-دشمنان-رصد-می-کند-تصاوير

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir