امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي خاش:

شور واشتیاق جوانان در هیأت‌های مذهبی هر سال بیشتر از سالهای قبل می‌شود/ عشق به امام حسین(ع) برای همیشه در قلوب مسلمانان ساری و جاری است

19 مهر 1396 ساعت 17:47

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: شور واشتیاق جوانان در هیأت‌های مذهبی هر سال بیشتر از سالهای قبل می‌شود و جوانان بايد سيره و روش زندگاني اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را سرلوحه زندگي خود قرار دهند.


به گزارش  تفتان ما ، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در مراسم ختم عزاداري هاي نيمه نخست ماه محرم عزاداران افاغنه مقيم شهرستان خاش، اظهار كرد: امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ راه هدایت  گر مسلمین جهان  است.
 
وی با تأکید به عزاداری پرشور مردم ایران و مسلمین جهان در ماه محرم، تصريح كرد: عزاداری‌های ماه محرم از سوی دشمنان رصد می‌شود و انتظار می‌رود از عوامل خرافی و انحرافی در عزاداری حسینی پرهیز کرد.
 
حجت الاسلام دهقان ادامه داد: امام حسین (ع) در راه دین خدا همه هستی و خانواده خود را به قربانگاه آورد و در راه اسلام فدا کرد و قیام عاشوراست که  اسلام را زنده نگه داشت.
 
امام جمعه شهرستان خاش بيان کرد: مراسم عزاداری سالار شهیدان، امام حسین(ع) و یاران باوفایش همانند سال های گذشته از سوی افغانستانی های مقیم خاش با شکوه و  صلابت همچون سالهای قبل برگزار شد.
 
 
وي اذعان كرد: بدعت‌گذاری در مراسم عزاداری سرور سالار شهیدان نباید پیش بیایید و شور جوانان در هیأت‌های مذهبی هر سال بیشتراز سال های قبل  می‌شود تا منافقین بدانند که نمی توانند وحدت مسلمین را از بین ببرند.
 
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش با بیان اینکه توصیه‌ای که به هیأت‌های مذهبی و مداحان داریم این است که آنچه را سرور سالار شهیدان می‌پسندد انجام دهند، اظهار کرد: اگر این امر مهم را همه در نظر بگیریم، هیچ  مشکلی به وجود نمی‌آید.
 
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 450525

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450525/شور-واشتیاق-جوانان-هیأت-های-مذهبی-سال-بیشتر-سالهای-قبل-می-شود-عشق-امام-حسین-ع-همیشه-قلوب-مسلمانان-ساری-جاری

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir