۰
شهردار خاش:

کاهش درآمد، خدمات دهی شهرداری خاش را با چالش جدي مواجه کرده است/ شهروندان با پرداخت عوارض در آبادانی شهر مشارکت كنند

شهردار خاش گفت: کاهش درآمد، خدمات دهی شهرداری خاش را با چالش جدي مواجه کرده است و شهروندان با پرداخت عوارض شهرداری را در ارائه خدمات یاری کنند.
کاهش درآمد، خدمات دهی شهرداری خاش را با چالش جدي مواجه کرده است/ شهروندان با پرداخت عوارض در آبادانی شهر مشارکت كنند
عبدالمجيد تمنداني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در راستاي ارتقای کیفی و بهسازی معابر و پیاده روها تعداد پروژه های شهرداری خاش افزايش يافته است.
 
وي با بيان اينكه یکی از مهمترین مسائل در سایۀ انقلاب خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار است، تصريح كرد: خدمات رساني به مردم بارها در بیانات گوهر بار حضرت امام خمینی(ره) مشهود بوده و بايد از اين فرمایشات بهره بگيريم و در راستاي رسيدن به اهداف نظام صادقانه و خادمانه در برداشتن مشکلات و مصائب شهروندانی که در مناطق کم برخوردار حضور دارند گام برداریم و از هیچ امری كوتاهي نكنيم.
 
تمنداني خاطرنشان كرد: موفقیت شهرداری در مدیریت شهری منوط به مشارکت و همکاری جدی مردم برای پرداخت حقوق شهرداری  است چرا كه شهرداری نهادی غیر دولتی و خودگردان و نیازمند حمایت شهروندان است.
 
وي با اشاره به تردد معلولان در سطح شهر، گفت:  تلاش بر این است تا خدمات مناسب و درستی به معلولان و جانبازان ارائه شود چراکه آنها نیز شهروند این شهر هستند و مانند سایر شهروندان باید از خدمات شهری استفاده كنند.
 
تمنداني افزود: در راستای تأمین رفاه حال، آسایش و جلب رضایتمندی شهروندان   عملیات زیرسازی  معابر حاشیه شهر به خصوص در خیابان امام جعفر صادق (ع) و محله  اسلام آباد ادامه دارد.
 
شهردار خاش بيان كرد: تمام توان مدیریت شهری خاش بر این بوده تا شرایط معابر را برای تردد و حضور معلولان فراهم کند.
 
وي با بيان اينكه کاهش درآمد، خدمات دهی شهرداری خاش را با چالش جدي مواجه کرده است، افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته عملیات زیر سازی و آسفالت  سایر خیابان ها و کوچه هایی که نیاز به بهسازی دارند با عدالت محله ای و تدبیر شورای اسلامی شهر انجام می شود.
 
تمنداني زیر سازی و آسفالت خیابانهای سطح شهر به ویژه خیابانهای اصلی محلات کم برخوردار را از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری خاش دانست و بیان كرد: یکی از بارزترین و مهمترین وظایف مجموعه ما توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر پیگیری اجرای پروژه های عمرانی است .
 
وی با بيان اينكه پروژه های عمرانی در راستای تسهیل در امر رفت و آمدی ایمن، ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساکنین و روان شدن ترافیک است، ادامه داد: واحد فنی و عمرانی شهرداری خاش اقدام به اجرای عملیات زیرسازی معابري شهري  کرده تا رضايت هرچه بيشتر شهروندان را در خدمات شهري كسب كنيم.
 
تمنداني با بيان اينكه اجرائی کردن سیاستهای عمرانی شهرداری با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان رسالت اصلی بوده است، اظهار كرد: کلیه معابر سطح شهر بر اساس اولویت بندی و چندین مرحله عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی  در محلات کم برخوردار انجام شده تا ضمن برطرف كردن مطالبات شهروندان حاشیه شهر خاش، سيما و منظر اين شهر نيز تغيير كند.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 450604
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *