۰
سوغات دو كشور بيگانه براي سيستان و بلوچستان؛

كشف ۳۳ طاقه انواع پارچه و پنج دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در محور خاش به زاهدان/ قاچاقچيان ۱۷۴ ميليون ريال جريمه شدند

رئیس تعزیرات حکومتی خاش گفت: 33 طاقه انواع پارچه و پنج دستگاه چرخ خیاطی و سه هزار ليتر نفت گاز قاچاق در محور خاش به زاهدان كشف و ضبط شد.
كشف ۳۳ طاقه انواع پارچه و پنج دستگاه چرخ خیاطی قاچاق در محور خاش به زاهدان/ قاچاقچيان ۱۷۴ ميليون ريال جريمه شدند
عليرضا كيخا در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و دستور ایست می دهند.
 
وي بيان كرد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی صورت گرفته 33 طاقه انواع پارچه و پنج دستگاه چرخ خیاطی را کشف کردند.
 
كيخا با بيان اينكه كالاهاي قاچاق 120 ميليون ريال ارزش داشتند، گفت: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شد.
 
وي خاطرنشان كرد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات اسناد و مدارک ارائه را بررسي و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف و ضبط وسايل قاچاق به نفع دولت کرد.
 
رئیس تعزیرات حکومتی خاش از كشف قاچاق ديگري خبر داد و گفت: مأمورین انتظامی در نزدیکی شهرستان خاش در بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مقدار سه هزار لیتر نفت گاز را از درون باک غیر استاندارد کشف كردند.
 
وي با بيان اينكه پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی شهرستان خاش ارسال شد، افزود: در همین راستا شعبه رسیدگی کننده با توجه به اظهارات و اقرار متهم، نحوه کشف کالا و عدم ارائه مدارک قانونی جهت حمل کالا، متخلف را ازحیث قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط سوخت های مکشوفه به میزان 54 میلیون و 798 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم كرد.
 
كيخا با بيان اينكه سيستان و بلوچستان به دليل نزديكي با دو كشور پاكستان و افغانستان هميشه مورد توجه قاچاقچيان است، اظهار كرد: حضور هميشگي ماموران در محورهاي مواصلاتي اين استان و همكاري مناسب دستگاه قضايي محورهاي موردنظر را به مكاني ناامن براي قاچاقچيان تبديل كرده است.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 450608
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *