۰
گزارش تفتان ما ازعدم تکریم ارباب رجوع و ناتوانی در اجرای کار

عملکرد زیر صفر مدیران دولتی/ عدم تکریم ارباب رجوع و ناتوانی در اجرای کار/ شهروندان خاش در انتظار روی کار آمدن مدیران دلسوز و توانمند

عملکرد بسیاری از مدیران دولتی در شهرستان خاش خارج از حد انتظار و زیر صفر بوده و ضعف در تکریم ارباب رجوع و ناتوانی در اجرای کار مهم ترین شاخصه ضعف مدیران در خاش است و شهروندان خاش در انتظار روی کار آمدن مدیران دلسوز و توانمند هستند.
عملکرد زیر صفر مدیران دولتی/ عدم تکریم ارباب رجوع و ناتوانی در اجرای کار/ شهروندان خاش در انتظار روی کار آمدن مدیران دلسوز و توانمند
به گزارش  تفتان ما ، بالای 90 درصد از مدیران و مسئولان در خاش نتوانسته اند شاخصهای رضایتمندی مردم را در قبال عملکرد شفاف و امیدوار کننده خود به دست آورند.
 
به گواه دستگاههای ناظر و اظهارت مردم کار کردن مدیران مطابق با اصول اسلام و نظام اسلامی نبوده و با رنجش مردم زمینه برای زیرسئوال رفتن عملکرد نظام فراهم شده است.
 
اکثر مدیرانی که در خاش به کار گرفته شده اند نتوانسته اند انتظارات به حق مردم را برآورده سازند.
 
برخی از مدیران نیز به سان فسیل می مانند زیرا در سالهای خدمتی نتوانسته اند ایده های کارآمد خود را عملیاتی کنند و گره از مشکلات مردم و جامعه همچنان باز نشدنی مانده و گرفتاری ها و سرگردانی های مردم دو چندان شده است.
 
گسیل شدن دهها و صدها گزارش از عملکرد ضعیف مدیران به دستگاههای ناظر موجی از نارضایتی مردم از مدیران را نشان می دهد و باید برای حل این معضل هر چه سریعتر تدبیر شود.
 
تشویق مدیران ضعیف و بی توجهی به مسئولان توانمند و دلسوز و عاشق خدمت به مردم که با جان و دل برای حل مشکلات هم نوعان خود هزینه می کنند از سوی مقامهای عالی دولت سبب افزایش نگرانی های مردم شده است.
 
در سالهای اخیر مدیرانی بعنوان شاخص و نمونه معرفی و تجلیل شده اند که در عمل نتوانسته اند در مبحث خدمت رسانی و بالا بردن شاخص رضایتمندی مردم موفق عمل کنند.
 
برپایی کارگاههای آموزشی و توجیحی از سوی دستگاههای ناظر استانی و تذکر دادن های مکرر به مدیران ضعیف و ناتوان نشانگر این مطلب بوده که خلاء مدیریتی و خدمتی در خاش به شدت احساس می شود.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 450632
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *