۰
جانشین دادستان خاش:

شهرستان خاش ظرفيت هاي ارزشمندی در بحث گردشگري و توريستي دارد/ شهروندان خاشي از كمبود امكانات و تجهيزات در اماكن تفريحي رنج مي برند

جانشین دادستان شهرستان خاش گفت: شهرستان خاش ظرفيت هاي ارزشمندی در بحث گردشگري و توريستي دارد و خانواده های خاشي برای تفریح و سرگرمی و تخلیه انرژی و گذراندن اوقات خوش به امکانات لازم و شهری مناسب و مجهز نیاز دارند .
شهرستان خاش ظرفيت هاي ارزشمندی در بحث گردشگري و توريستي دارد/ شهروندان خاشي از كمبود امكانات و تجهيزات در اماكن تفريحي رنج مي برند
به گزارش  تفتان ما ، احسان ناصری در حاشيه بازدید مشترک شهردار و اعضای شورا و شماری از مسئولان انتظامی خاش از پروژه های شهرداری در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينكه شهرستان خاش دارای پتانسیل های ارزشمندی در ابعاد مختلف است، اظهار كرد: مسئولان بايد در حوزه های مختلف کار كنند و لذا انتظار داریم مدیران با تمام توان و صداقت پای کار باشند.
 
وی با بيان اينكه مشکلات کمبود نیرو و امکانات و تجهیزات و اعتبارات با انجام کار تیمی و تعامل حل می شود، تصريح كرد: مدیران باید روحیه جهادی و دلسوز بودن و انجام کار صادقانه برای مردم را در خود تقویت کنند.
 
قاضي ناصري با قدردانی از تلاشهای شهردار خاش در مسئله انجام کارهای فرهنگی مانند ایجاد پارک خانواده و پارک بانوان و غیره، بیان کرد: با رفع برخی از نواقص و کمبودها می توان شهری ایده آل و در شان مردم خاش ساخت.
 
جانشین دادستان شهرستان خاش ادامه داد: بهره گرفتن از ظرفیت های پارک تفتان و پارکهای دیگر، ایجاد فضاهای فرهنگی و تفریحی و ورزشی و غیره از نیازهای اساسی برای شهر خاش است.
 
وي اذعان كرد: خانواده های خاشي برای تفریح و سرگرمی و تخلیه انرژی و گذراندن اوقات خوش به امکانات لازم و شهری مناسب و مجهز نیاز دارند که در این موضوع به خوبی می شود از ظرفیت تمام ارگانها و خود مردم استفاده كرد.
 
قاضي ناصري با بيان اينكه جاذبه های گردشگری تفتان و ارتفاعات همجوار شهر خاش به این منطقه اعتباری ویژه داده اند، اظهار كرد: نیاز است شهرداری خاش با همکاری و تعامل سایر دستگاهها مانند بخشدار، اداره ورزش، بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و غیره بتواند زمینه خوبی را برای اسفاده مردم از امکانات فراهم کند و مردم از داشتن شهری سالم و آباد لذت ببرند.
 
عبدالمجید تمندانی شهردار خاش نيز در ادامه گفت: برای آینده خاش برنامه های خوبی در دست اقدام شهرداری است که امیدواریم در فرصت زمانی مناسبی از آنها بهره برداری کنیم.
 
* بازديد سر زده جانشين دادستان خاش از بخش ايرندگان
همچنين قاضي ناصري جانشین دادستان شهرستان خاش از وضعیت حفاظتی مناطق رشته کوه بیرگ و روستاهای اطراف آن از جمله شهرک اسپه، رحمان آباد تا سد قادر آباد کهنو بازدید کرد.
 
در این بازدید سرزده که به صورت نامحسوس صورت پذیرفت قاضی احسان ناصری جانشین دادستان خاش از مناطق مرنتاک، ده رییس، پل مارندگان، سرخ گزی قلعه ایرندگان، تنگه دادکان و جاده قدیمی و پر اهمیتی که ایرندگان را به ایرانشهر متصل می‌کند بازدید فنی و اطلاعاتی را انجام داد.
 
وی همچنین پس از حضور در پاسگاه انتظامی ایرندگان به بازدید از یگان ناجا پرداخت و تعلیمات لازمه قضایی لازم را به این یگان ارائه کرد که در این راستا از فرمانده پاسگاه مذکور نیز به علت رعایت نکات حفاظتی و اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی تقدیر كرد.
 
قاضي ناصري از مقرهای بسیج بازدید کرد و ضمن خداقوت به نیروهای بسیجی نکات خاص حفاظتی و قضایی را به ایشان یادآور شد.
 
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 450635
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *