۰
رئيس ورزش و جوانان خاش خبر داد:

تیم خاش قهرمان مسابقات واليبال سيستان و بلوچستان شد/ شهرستان خاش پايتخت واليبال استان

رئيس ورزش و جوانان خاش گفت: تيم اين شهرستان در رقابتهای والیبال سيستان و بلوچستان قهرمان شد.
تیم خاش قهرمان مسابقات واليبال سيستان و بلوچستان شد/ شهرستان خاش پايتخت واليبال استان
مسافر شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: شهرستان خاش یکی از قطب‌های مهم رشته هاي مختلف ورزشی خصوصاً واليبال در استان است و ورزشکاران این شهرستان در مسابقات مختلف عناوین مختلفی در این رشته ورزشی کسب کرده‌اند.
 
وی افزود: به همین جهت و با هدف پرورش و رشد استعدادهای ورزشی در این شهرستان و بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان خاش در رشته واليبال، خدمات گسترده‌ای پیش بینی و اجرا خواهد شد.
 
شهنوازي بيان كرد: رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاههای استان(منطقه 4) خاش با شرکت تیمهای مقاومت خاش، فرمانداری میرجاوه، دهیاری اسکل آباد و پایگاه شهید مسلم لک زایی اسپیتک به ميزباني شهرستان خاش برگزار شد.
 
وي تصريح كرد: در روز نخست مسابقات تیم های فرمانداری میرجاوه و دهیاری اسکل آباد به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم میرجاوه توانست با ارائه عملکردی بهتر حریف خود را با نتیجه سه بر یک مغلوب کند، در دیدار دوم شب اول رقابت ها تیم مقاومت خاش توانست با استفاده از امتیاز میزبانی پس از دیداری سنگین و طولانی با نتیجه سه بر دو از سد پایگاه شهید لک زایی اسپیتک بگذرد.
 
شهنوازي خاطرنشان كرد: در اين رقابت ها تيم مقاومت خاش مقام نخست و تيم هاي پايگاه مسلم لک زایی و فرمانداري ميرجاوه به ترتيب مقام هاي دوم و سوم را كسب كردند.
 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: تیم اين شهرستان به مرحله پایانی مسابقات باشگاهی استان به عنوان نماینده این شهرستان معرفی شد.
 
وي بيان كرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما برای ایجاد تحول و حرکت در مسیر پیشرفت ورزش قهرمانی، توجه به مسابقات استانی و بين المللي است.
 
شهنوازي اذعان كرد: توجه بیشتر به امر ورزش و سلامتی همواره مورد تاکید است و در قرآن کریم و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
وي اظهار كرد: خوشبختانه در سالهاي گذشته ورزش شهرستان خاش از رشد مطلوبي برخوردار بوده و بدون شك آينده درخشاني را براي تيم ها و ورزشكاران اين شهرستان پيش بيني مي شود.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 450644
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *