عضو كميسيون اجتماعي مجلس و نماينده مردم خاش:

معدن مس چهل کوره سيستان و بلوچستان یکی از ۳۵ طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور است/ در اين معدن ۶۲۵ نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم مشغول به كار هستند

20 آبان 1396 ساعت 11:19

عضو كميسيون اجتماعي مجلس و نماينده مردم شهرستان خاش گفت: معدن مس چهل کوره سيستان و بلوچستان یکی از 35 طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور و از افتخارات اين استان پهناور است.


علي كرد در حاشيه بازديد از معدن مس چهل كوره نصرت آباد خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه کارکردن در معدن یک شغل بسیار سخت و طاقت‌فرسا است، اظهار كرد: جان کارگران از اشتغال آنها مهم‌تر است و اشتغال باید همراه با استاندارهای ایمنی باشد.
 
وي با بيان اينكه  معدن مس چهل کوره یکی از افتخارات سيستان و بلوچستان است،  تصريح كرد: مدیران و کارگرانی که در اين معدن کار می کنند افرادی هستند که برای اعتلای نظام و انقلاب و کمک به تولید ایثار می کنند و اینها سربازان  واقعی عرصه کار و تولید هستند که در عمق 150 ، 200 ، 300 متر زیر زمین درحال کار هستند.
 
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: معدن و کارخانه فرآوری مس چهل کوره یکی از 35 طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در کشور است كه به زودي اعضاي كميسيون اجتماعي مجلس به همراه وزير تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي از اين معدن بازديد خواهند كرد.
 
نماينده مردم شهرستان خاش در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه  معدن مس چهل کوره نصرت آباد خاش در يكصد کیلومتری شمال غربی زاهدان قرار دارد، اظهار كرد: در معدن مس چهل کوره نصرت آباد خاش 225 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به كار هستند.
 
گفتني است؛  در این بازدید امید آذرنگ معاون روابط کار اداره کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و برخی مدیران دستگاههای اجرایی علی کرد عضو كميسيون اجتماعي مجلس و نماينده مردم شهرستان خاش  را همراهی کردند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 450658

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450658/معدن-مس-چهل-کوره-سيستان-بلوچستان-یکی-۳۵-طرح-بزرگ-اقتصاد-مقاومتی-کشور-۶۲۵-نفر-صورت-مستقيم-غير-مشغول-كار-هستند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir