فرمانده سپاه شهرستان خاش:

شهيد رحمت الله ريگي، فردي خوش اخلاق و ولايتمدار بود/ وصیت و زندگی نامه شهدا بهترین الگو برای جوانان است

30 آبان 1396 ساعت 12:27

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: شهيد رحمت الله ريگي، فردي خوش اخلاق، مهربان و ولايتمدار بود و و اسوه و الگو براي همه آحاد جامعه است.


به گزارش  تفتان ما ،  سرهنگ پاسدار حسن فضلي در آبرو محله يادواره شهيد رحمت الله ريگي كه در قلعه روستاي عباس آباد برگزار شد، اظهار كرد: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و  باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود.
 
وي بيان كرد: و امنیت واقتدار امروز ما مرهون تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهداست و باید قدردان آن باشیم و سپاه با عزمي راسخ در راستاي دفاع از آرمان هاي والاي نظام گام بر مي دارد.
 
سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه شهيد رحمت الله ريگي، فردي خوش اخلاق، مهربان و ولايتمدار بود، تصريح كرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا ما در عزت و سربلندی و آرامش زندگی کنیم و لذا باید راه شهدا را شناخته و در آن راه حرکت کرده و به سیره و روش آنها عمل کنیم.
 
وي خاطرنشان كرد: در هر مجلسی باید وصیتنامه و زندگی نامه شهدا بیان شود و لذا به توصیه و سفارش شهدا که همانا پشتیبانی از ولایت بود، عمل کرده و برای اینکه به سعادت برسیم، در مسیر شهدا حرکت کنیم.
 
سرهنگ پاسدار فضلي اذعان كرد: دشمنان انقلاب برای مقابله و توطئه علیه انقلاب و اسلام، گروه های تروریستی مانند داعش ایجاد کرده اند و  امروز عمق دفاع استراتژیک ایران تا بالای سر اسراییل رسیده و به برکت رشادت سردار سلیمانی ها و خون شهدای مدافع حرم، خواب دشمنان تعبیر در منطقه تعبیر نشد.
 
وي اظهار كرد: دشمنان همواره به دنبال نفوذ و توطئه هستند و  باید در مقابل توطئه و نفوذ دشمنان هوشیار بود و ایستادگی کرد و بصیرت داشت.
 
گفتني است در پايان از خانواده شهيد رحمت الله ريگي با اهداي لوح تقدير و هديه اي تجليل شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 450714

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450714/شهيد-رحمت-الله-ريگي-فردي-خوش-اخلاق-ولايتمدار-وصیت-زندگی-نامه-شهدا-بهترین-الگو-جوانان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir