۰
نقش بستن لبخند بر لبان نيازمندان جنوب شرق؛

همت بلند سپاه در راستاي محروميت زدايي مناطق محروم جنوب شرق كشور/ توزيع بسته هاي حمايتي مواد غذايي سپاه بين خانواده هاي نيازمند خاشي + تصاوير

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: به همت خيران و ارگان مردمي و انقلابي سپاه در راستاي محروئميت زدايي در مناطق محروم بسته هاي حمايتي مواد غذايي بين دانش آموزان نيازمند و كم بضاعت مناطق محروم شهرستان خاش توزيع شد و خنده بر لبان نيازمندان و محرومين اين شهرستان جاري شد.
همت بلند سپاه در راستاي محروميت زدايي مناطق محروم جنوب شرق كشور/ توزيع بسته هاي حمايتي مواد غذايي سپاه بين خانواده هاي نيازمند خاشي + تصاوير
سرهنگ پاسدار حسن فضلي در حاشيه توزيع بسته هاي غذايي در بين نيازمندان شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: هدف از انجام اينگونه برنامه ها، تهيه مايحتاج خانواده هاي نيازمند است كه هزينه آن توسط خيران و نيكوكاران تامين مي شود.

وي با بيان اينكه اقدامات و فعاليت هاي دولت و نظام ، برای مسلمانان شیعه و سنی وحدت آفرین است، تصريح كرد: همه مسلمانان بايد قدر وحدت و اتحاد امت را بدانند و در راستاي تقویت آن تلاش کنیم.

سرهنگ پاسدار فضلي با بيان اينكه به فضل الهی با اتحاد، همبستگی، وحدت و انسجام، طومار اسلام ستیزان در جهان در هم پیچیده خواهد شد، افزود: استکبار جهانی از اتحاد شیعه و سنی در هراس هستند و زمینه تفرقه مسلمانان را فراهم می کنند.
 

 
وي با بيان اينكه توزيع بسته هاي غذايي در جهت گسترش و تقويت حس نوع دوستي و كمك به نيازمندان است، گفت: هرگونه ارائه خدمات به نيازمندان و مستضعفان با حفظ كرامت و تكريم انجام مي شود.

فرمانده سپاه شهرستان خاش با بيان اينكه يكي از اولويت هاي كاري بسيج و سپاه حمايت از خانواده هاي نيازمند و مستضعف منطقه است، خاطرنشان كرد: با هم افزايي و همكاري بسياري از خيران اين امر مهم انجام شده است.
 

 
وي اظهار كرد: كمك به مستضعفان علاوه بر تقويت روحيه ايثار و گذشت و جلب رضايت پروردگار متعال از راهكارهاي اساسي جهت شاد زيستن و با نشاط بودن است.
 


.


.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 450963
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *