معاون دادستان خاش:

دستگاه قضايي شهرستان خاش به شدت با معضل "سد معبر" برخورد مي كند/ مشكلات و معضلات اين شهر یكی از دغدغه های مهم دادگستری است

26 آذر 1396 ساعت 9:26

معاون دادستان شهرستان خاش گفت: دستگاه قضايي شهرستان خاش به شدت با معضل "سد معبر" برخورد مي كند و دادگستري اين شهرستان آماده همکاری با شهرداري خاش برای پیشگیری از وقوع جرم است.


به گزارش  تفتان ما،  احسان ناصري در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي شهر خاش، گفت: مديران شهري بايد به کارهای فرهنگی در راستاي پیشگیری از وقوع جرم توجه ويژه اي داشته باشند و در اين خصوص شهروندان را نيز بايد با نصب بنر و اطلاعيه هاي آگاه كنند.

وي تصريح كرد: جایگاه شهرداری به عنوان یک نهاد اجرایی نیاز به حمایت قانونی دارد و اين نهاد بايد در خصوص امور فرهنگی و ورزشی تلاش کند تا از این طریق شادابی و نشاط را ميان مردم برقرار کند.

ناصري با بيان اينكه شهرداري بايد در مسئله مهم فرهنگی به خصوص امر کتابخوانی در بين شهروندان تلاش كند، افزود: شهرداري مي تواند با برگزاری مسابقه کتابخوانی شرايط و فضاي ارتقای سطح فرهنگ و کاهش جرم و جنایت را فراهم کند.

وي با بيان اينكه اعضاي شورای اسلامی هر شهر از محبوب ترین مردم هستند، خاطرنشان كرد: شوراي شهر و شهرداري خاش بايد با همه مسئولين شهرستان در راستاي هرچه بهتر انجام شدن كارها وحدت و اتحاد داشته باشد.

ناصري تاكيد كرد: هر دستگاهی جهت انجام امور وظایفی دارد که باید طبق آنها در دستور کار قرار دهند و شهرداري باید در هر کاری قانون را در نظر بگیرد و زماني كه مدرک قانونی باشد معارضات و مشکلات به حداقل می رسد و در صورت بروز مشکل دستگاه قضا به قانون استناد خواهد کرد.
معاون دادستان خاش  با تاكيد بر جمع آوري سد معبر در سطح شهر، گفت: شهرداري بايد با جمع آوري سد معبرها به حقوق عابرين پياده احترام بگذارد.

وي اذعان كرد: شهرخاش رو به رشد است که دستگاه قضاي نيز با حمایت های قانونی نقش موثری در رشد هر چه بهتر و بیشتر شهر خواهد داشت.

ناصري با بيان اينكه مسائل و موارد قانونی شهرداری در زمینه های مختلف و در طرح های عمران شهری همواره مورد توجه دستگاه قضا است، اظهار كرد: رعایت قوانین شهروندی و و رفع موارد قانونی از مبادی رسمی و از طریق دادگستری بايد جزء اولویت های شهرداری باشد تا حقوق شهروندان و سرمایه گذاران تضییع نشود.

دستگاه قضاء سبب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود
شهردار خاش نيز در ادامه اين نشست با بيان اينكه دستگاه قضاء در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: دستگاه قضاء سبب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود و شهرداری دستگاهی است که در شهر خدمات زیادی ارائه می دهد و از دستگاههای اجرایی خواهشمندیم با آرامش ما را حمایت کنند تا در این بستر امن و آرام با رضایت شهروندان پروژه های خود را به ثمر برسانیم .

عبدالمجيد تمنداني تصريح كرد: پشتیبانی قوه قضائیه در مورد توسعه شهر مورد نیاز شهرداری است و اول باید قانون را رعایت کنیم و در مرحله بعد نیز قوه قضائیه و مردم از فعالیت های عمرانی شهرداری حمایت کنند.

شورا و شهرداری در همه بخش‌ها با دادگستری همگام هستند
رئيس شوراي شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست با بيان اينكه مجموعه شورا و شهرداری در همه بخش‌ها همگام با دادگستری بوده و همه سعي و تلاش خود را برای حل و فصل معضلات این شهر انجام خواهند داد، اظهار كرد: شوراي شهر و شهرداری هر اقدامی را در جهت آسایش و رفاه مردم شهر انجام می دهند.

عيدمحمد قلندرزهي با بيان اينكه هدف ارائه خدمت در چارچوب قانون است، تصريح كرد: تلاش مي كنيم براساس قانون عمل كنيم و در اين خصوص چنانچه شخصي ژ مغرضانه در راستاي جلوگیری از اهداف شهرداری گام بردارد نیازمند کمک قوه قضائیه هستیم.

وي با بيان اينكه تعامل خوبی ميان مدیریت شهری، اعضای شورای شهر، شهردار و شهروندان وجود دارد، اذعان كرد: اعضاي شوراي شهر و شهرداري تلاش مي كنند تا سطح اعتماد مردم را افزايش دهند چرا كه معتقدیم اعتماد، سبب افزایش روند پروژه های عمرانی در شهر خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451011

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451011/دستگاه-قضايي-شهرستان-خاش-شدت-معضل-سد-معبر-برخورد-مي-كند-مشكلات-معضلات-شهر-یكی-دغدغه-های-مهم-دادگستری

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir