۰
گزارش تفتان ما از جولان دام ها در مركز شهر؛

احشام سرگردان در سطح شهر خاش و گسترش بيماري هاري/ شهرداري: شهروندان در صورت مشاهده دام ها با شماره 137 تماس بگيرند + تصاوير

در موقعيتي كه مردم شهرستان خاش با بيماري هاري دست و پنجه نرم مي كند اما فروش و ذبح احشام در مركز شهر و عدم نظارت تعجب برانگيز است.
احشام سرگردان در سطح شهر خاش و گسترش بيماري هاري/ شهرداري: شهروندان در صورت مشاهده دام ها با شماره 137 تماس بگيرند + تصاوير
به گزارش  تفتان ما، نگهداری دام و احشام در داخل شهر خاش، محیط زیست و سلامت شهروندان را به خطر انداخته است که باید در این زمینه مسئولان فکر اساسی داشته باشند.

امروزه حفظ، گسترش و ارتقای سلامت در جوامع بشری در زمره کلیدی‌ترین سیاست‌ها برای ایجاد توسعه عدالت اجتماعی در کشورها تلقی می‌شود و وجود احشام سرگردان در شهر خاش تبدیل به یک معضل برای شهروندان شهر و رانندگان شده است و این روزها با بی تفاوتی شهرداری شهر نسبت به این معضل باعث شده است هر روزه شاهد حضور گاوها و اسب های اهلی در سطح شهر باشیم.

این احشام سرگردان گاهی با برخورد به خودروهای عبوری موجب وارد شدن خسارت به اتومبیل ها می شوند.

آرامش و سلامت مردم خاش با سرگرداني دام ها در سطح شهر به خطر افتاده است
شهنوازي يكي از شهروندان در اين خصوص با بيان اينكه همه روزه در نقاط مختلف شهری و در معابر خاش شاهد حضور و چرای دامهایی سرگردان و رها شده هستیم، اظهار كرد: اين احشام سرگردان ضمن خسارت زدن به فضاي سبز،  از طرفی با پاره کردن پلاستیک های زباله به محیط زیست آسیب می زنند و آرامش مردم برهم می خورد.
 

 
وي تاكيد كرد: شهرداری و نهادهای مسئول و خانواده ها باید برای حل این معضل چاره اندیشی کنند.

احشام سرگردان در سطح شهر جمع آوري مي شوند
معاون شهردار خاش در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينكه دام های سرگردان و رها شده در محیط شهری و فضای سبز جمع آوري مي شوند، اظهار كرد: احشام حتي در صورت چرا و یا در حین تردد در معابر از سوی شهرداری جمع آوری می شوند.

عبدالوحید هاشمزهی تصريح كرد: فرهنگ شهرنشینی این را اجازه نمی دهد که شهروندان اصول آن را زیر پا بگذارند و آرامش مردم را برهم بزنند.
 

 
وی همچنین از شهروندان خاش خواست در صورت مشاهده دام های سرگردان در شهر با شماره 137 تماس بگيرند تا دام ها جمع شوند.
 


.


.


.


.


.


.


.


.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 451091
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *