رئيس اداره ورزش و جوانان خاش:

قهرمانی بانوان رزمی کار خاش در مسابقات بین المللی/ بانوان ورزشکار اين شهرستان دارای پتانسیل و استعداد بسیار بالایی هستند

28 آذر 1396 ساعت 10:06

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: بانوان رزمی کار این شهرستان در رقابت‌های بین المللی نیوفول کنتاکت به خوبي درخشيدند و مدال هاي رنگارنگي را كسب كردند.


مسافر شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، اظهار كرد: تیم سبک نیوفول کنتاکت بانوان و آقایان سيستان و بلوچستان در قالب تيم منتخب ايران در رقابت های بین المللی رزمي كونگ فو که با حضور كشورهاي تركيه، تاجيكستان، افغانستان، ژاپن، ارمنستان، آذربايجان و روسيه به میزبانی ایران در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد، شرکت کردند.

وي با بيان اينكه مسابقات بین‌المللی نیوفول کنتاکت با عنوان تورنمنت بین‌المللی جام خلیج همیشه فارس برگزار شد، تصريح كرد: ورزشکاران استان در این دوره از رقابت ها با کسب سه مدال طلا و چهار مدال برنز توانستند قهرمانی اين دوره مسابقات را كسب كنند.

شهنوازي با بيان اينكه از شهرستان خاش سه ورزشكار خانم در اين مسابقات حضور داشتند، افزود: مسئولان رقابت هاي رزمي كونگ فو پس از مشاهده توان بانوان اين شهرستان در مسابقات مختلف، تيم بانوان شهرستان خاش را هم با سه نفر از بانوان زاهداني به عنوان نماينده ايران در اين رقابت ها  معرفی شد.

وي گفت: پس از تیم ملی ایران تیم های ارمنستان و افغانستان عنوان دوم و سوم این دوره از رقابت ها را بدست آوردند.
 

 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با بيان اينكه بايد به ورزش بانوان اهميت داده شود، ادامه داد: درخشش بانوان سيستان و بلوچستان، ایران را به سکوی نخست رقابت‌ها رساند و بايد از راحله سعادت كه مربي تيم بانوان خاش در اين رقابت ها بوده، قدرداني و تشكر كنيم.

وي با اشاره به بانوان خاشي شركت كننده در اين رقابت ها، خاطرنشان كرد: در 55+ کیلوگرم فاطمه کیخايي از خاش با تحمل شکست مقابل حریف ترکیه ای توانست بر سکوی سوم قرار گیرد.
شهنوازي ادامه داد: در وزن 60- رده جوانان نیز مونا دهمرده از خاش به مصاف حریفانش رفت که با شکست در مرحله نیمه نهایی از فینال بازماند و به کسب مقام سوم بسنده کرد و در رده نوجوانان وزن 50- نیز مونا غفاری از خاش توانست صاحب مدال برنز شود.
 

 
وي با بيان اينكه یکی از مهمترین اولویت‌های ما برای ایجاد تحول و حرکت در مسیر پیشرفت ورزش قهرمانی، توجه به مسابقات استانی و بين المللي است، اذعان كرد: توجه بیشتر به امر ورزش و سلامتی همواره مورد تاکید است و در قرآن و روایات تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش دارد و این فرهنگ سالم باید در جامعه فراگیر شود.
 
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش با بيان اينكه خوشبختانه در سالهاي گذشته ورزش شهرستان خاش از رشد مطلوبي برخوردار بوده است، اظهار كرد: بدون شك آينده درخشاني را براي تيم ها و ورزشكاران اين شهرستان پيش بيني مي شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451095

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451095/قهرمانی-بانوان-رزمی-کار-خاش-مسابقات-بین-المللی-ورزشکار-شهرستان-دارای-پتانسیل-استعداد-بسیار-بالایی-هستند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir