۰
در راستاي حمايت از شهروندان در شرايط ركود اقتصادي؛

تعرفه‌های عوارض شهرداری خاش سال آینده افزایش نخواهد داشت/ عمران شهری با مشارکت مردم و پرداخت به موقع عوارض محقق می شود

رئيس شوراي اسلامي شهرستان خاش گفت: در راستاي رعایت حال اقشار کم‌درآمد و حمايت از شهروندان در شرايط ركود اقتصادي، تعرفه عوارض شهرداری اين شهرستان در سال ۹۶ افزایش نخواهد داشت.
تعرفه‌های عوارض شهرداری خاش سال آینده افزایش نخواهد داشت/ عمران شهری با مشارکت مردم و پرداخت به موقع عوارض محقق می شود
عيدمحمد قلندرزهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: بیشترین چالش و مراجعه شهروندان خاشي و ادارات به شورای اسلامی شهر در خصوص تعرفه‌های عوارض شهرداری بود.

وي با بيان اينكه ۹۵ درصد مردم شهر خاش قشر آسیب پذیر و متوسط جامعه هستند، گفت: در راستاي رعایت حال اقشار کم‌درآمد و حمايت از شهروندان در شرايط ركود اقتصادي تعرفه‌های سال 97 شهرداری خاش هیچ افزایشی ندارد.

قلندرزهي با بابيان اينكه  عدم پرداخت عوارض شهرداری خدمات رسانی به موقع شهرداری به مردم را با مشکل مواجه می کند، تصريح كرد: عوارض محلی و بهای خدمات شهری یکی از مهم ترین سیاست گذاری ها در منابع درآمدی شهرداری ها به شمار مي رود.

وي افزود: هزینه نگهداری و حفظ و مراقبت از پروژه های اجرا شده نیز بر عهده شهرداری است و لذا  همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، می‌تواند به شهرداری در اجرای پروژه های زیرساختی شهری کمک کرده و به آبادانی و پيشرفت شهر کمک کند.

رئيس شوراي اسلامي شهرستان خاش خاطرنشان كرد: عدم افزايش تعرفه عوارض سال آينده در راستاي جلوگیری از فشار اقتصادی بر دوش مردم، توسعه کالبدی شهر و تشویق مردم به امر ساخت ساز قانونی است.
 
وي اذعان كرد: مشوق هایی از جمله تقسیط و تخفیف های ویژه براي شهروندان در نظر گرفته شده و بايد در برخورد با مسائل اقتصادی از افراط و تفریط جلوگیری و با مردم صادقانه رفتار کنیم.

قلندرزهي اظهار كرد: انتظار می‌رود این ثبات نرخ عوارض وخدمات درسایر دستگاهها و صنوف و از جمله نظام مهندسی، دهیاری ها و شورای های روستایی شهری حوزه شهرستان برنامه ریزی و مدیریت منابع به گونه ای اعمال شود که کاهش احتمالی درآمد ناشی از این تصمیم از محل صرفه جویی ها و منابع درآمدی پایدار، مولد و مثبت دیگر تامین شود.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 451096
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *